Förlåt mig.

Hejsan!
   Förlåt för att jag inte har skrivit någonting alls på jättesuperlänge! Jag är verkligen ledsen... jag har varit borta på påsklovet (som kanske alla vet nu) och sen har jag haft en praovecka och då slutar jag fyra varje dag så man kommer hem kanske halv fem och då känns det som att man inte hinner göra någonting innan man ska äta middag och sen sova. Haha, det där var typ den längsta meningen som jag har skrivit på väldigt länge.

Jag vet inte direkt vad jag ska säga just nu... mitt praojobb är väldigt bra tycker jag. Superbra. Haha, jag har verkligen jätteroligt och det är bara så himla skönt att kunna gå upp klockan halv åtta varje dag! Jag börjar nio, fast två av dagarna den här veckan har jag vart tvungen att gå upp halv sju eftersom jag skulle vara där klockan åtta. Okej, nu blev det här en väldigt lång förklaring, men jag fortsätter.
   Första dagen började min bror klockan åtta men jag var tvungen att åka med honom eftersom han skulle visa mig vart det låg någonstans. Så då fick jag gå runt lite på gatorna omkring KTH och AlbaNova i en timme.. hehe, lite långtråkigt kanske, men nu vet jag i alla fall hur de gatorna ser ut, om man nu kan ha någon nytta av det. Och sen i torsdags var jag tvungen att vara där åtta för jag skulle vara med min bror hela dagen och han började ju som vanligt åtta. Sen råkade jag komma kvart i åtta också.. så jag fick sitta där och läsa min bok helt ensam i en kvart. De andra studenterna kollade konstigt på mig, haha. De undrade nog vad jag gjorde där.
   Fast ärligt talat så är det många av dem som verkligen har trott att jag går där! Till exempel när jag skulle göra ett experiment med andraårsstudenter i tisdags och de skickade runt en närvarolista så trodde de att jag skulle fylla i den! Och en sak som är lite rolig är att jag råkade träffa samma personer som jag var med hela tisdagen när jag skulle göra ett experiment i torsdags med bror!!! Det går 18 000 personer på KTH och jag råkar träffa samma två ggr!

Jag måste bara säga två saker:
Jag älskar Fury. <3
Jag saknar Malin som faan! <3  

image126

Nu känner jag mig taskig för jag skrev om Fury innan jag skrev om Malin.. jag älskar dig mer så klart. :)

PS Funkar räknaren och musiken? :S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aah, förlåt mig! Jag har inte pratat med dig eller nåt på skitlänge. Världens sämsta kompis!! :) Det verkar som om du haft det riktigt kul! Vad bra. Själv har man ju inte gjort någonting. Great.
Saknar dig jättemycket. Och jag älskar dig. Puss

2008-04-06 @ 19:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback