Jag är glad igen.

Idag känns allt bara så bra! :) Jag har fått tillbaka min bästa vän någonsin och jag har någon jag älskar. :D Kan det bli bättre? Jag vet inte riktigt vad jag ska säga för jag tror inte jag vill utveckla mig inom såna här ämnen, haha. Man ska ju faktiskt inte ta upp saker om sitt privatliv på sin blogg. Haha, okej, om jag ska vara ärlig så har jag nog gått över den gränsen för gaanska så länge sedan, men vafan. Vad gör man inte för att göra bloggen lite intressant? Hehe, nej, nu skojade jag. 
   Förlåt om det här bara blir allmänt pladder! Jag vet inte vad jag ska säga för jag är bara så lycklig över vad en viss person, hihi, sa alldeles nyss.
 
Egentligen hade jag tänkt ladda upp lite bilder från dagens vandring i Sthlm, men nu verkar det som att kamerans batteri är slut och utan det kan man inte ladda upp bilderna och jag kan inte hitta den förbannade laddaren! Rättare sagt... jag vet nog var den finns men jag orkar inte gå och hämta den. (Lat som vanligt). 
   Jag och Gösta gick på konfirmationsgudstjänst i S:ta Maria Magdalena kyrkan på morgonen. Det var inte meningen att vi skulle hamna på en konfirmation! Jag lovar! Men det bara råkade bli så... hehe, det var lite pinsamt faktiskt. Och sen låg vi och lyssnade på orgelmusik i typ en halvtimme i Katarinakyrkan. Det var väldigt skönt, jag somnade nästan, haha. 

Hehe, nu får det räcka för idag. Jag lovar att lägga ut några bilder från idag imorgon. :) Jag tog många fina bilder. :P

Jag älskar dig och dig. :) ;)

Kommentarer
Postat av: Gösta Bergman

Haha de var många vackra bilder de som vi tog! hoppas att de på gungan kommer med hahaha =D snart är de doop!!!

2008-04-28 @ 17:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback