All the souls that would die just to feel alive.

Innan jag börjar skriva dagens inlägg så vill jag bara skriva ett mycket speciellt meddelande till min morfar som gick bort den åttonde augusti i år;

Tore,
jag tror aldrig jag kände dig för den du egentligen var, men de åren du fanns i mitt liv var underbara.
Du var alltid min morfar, den bästa morfar'n i världen för mig.
Trots att jag var så liten när mormor gick bort, minns jag hur snälla och omtänksamma ni var.
Jag tror att du blir lyckligare i himlen med mormor, så allt kan bli som förr. 
Alltid ska jag minnas dig för den du var, och inte för den du blev de sista åren i ditt liv, när demensen tog över.
Jag älskar dig morfar!
Ditt barnbarn.

18 september 1928 - 8 augusti 2008.
Nästan åttio år. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vila i frid <3

2008-08-17 @ 14:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback