Blir borta en dag.

Haha, jag vet att den där texten som jag och Sofia skrev är väldigt kul, men... tro bara inte att vi är värsta rasister eller nåt. Och ärligt talat så tror jag att jag gillar bögar, haha, det är nog Mimmi som har fått mig att gilla dem, för hon har alltid sagt att hon vill ha en "bögvän" och nu skulle jag nästan också vilja ha det! Det måste vara coolt. :)
   I alla fall, så kommer det inte bli mycket bloggande varken idag (resterande tid av denna dag alltså) eller imorgon. Anledningen till detta är att jag ska åka till Småland ikväll och så ska jag stanna där imorgon för vi ska på min morfars begravning. Sedan åker vi hem igen imorgon kväll. Alltså, blir detta mitt enda inlägg idag och så om jag hinner imorgon kväll så kan jag skriva ett till, ni kanske till och med kan få se nån bild. :D Alltså, inte på något hemskt som kistan eller så men, kanske på mig och mina kusiner eller jag och min bror eller något sådant trevligt, hihi.

Nu har jag precis kommit hem från skolan, bara sisådär en kvart sedan eller så. Sista lektionen var PT (ProfilTid, alltså extra SO) och det var väl helt okej. Jag menar, jag är väl inte direkt en sådan person som gillar att diskutera och hålla på, men det kan ändå vara ganska kul att då gå på studiebesök och så ibland! Fredagen den 26 september skulle vi någon- stans, och bara för att det var någon timme efter vår lektionstid så kommer vi få skippa en PT-lektion någon gång! Då kommer vi sluta typ två (eftersom Maria alltid släpper oss lite tidigare än hon egentligen ska)!
   Jippie!
  
Nu måste jag i alla fall gå upp och prova ut mina kläder för imorgon och sedan packa min väska med de få grejer jag ska ha med. Hehe, vi ska vara borta knappt en dag så det är nog inte särskilt mycket grejer. ;) Ni skulle bara veta hur stor mammas väska är, haha. xD
   Ha det bra så länge och hoppas fredagen blir bra! :) Kramar! <3

PS Jag fullkomligt älskar Matthew's gitarr tre inlägg ner! Jag önskar verkligen att jag hade en sån! Och visste hur man spelade på den... hehe. DS

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ja, det är det jag brukar göra, men jag kollar igenom allt och tänker liksom: "men tänk OM jag skulle behöva det där" xD Jo, visst. Vill du kanske komma över på lördag? Jag tror jag ska åka hem till mamma över dagen, men om du vill kan du komma hit och så kan vi åka in tillsammans eller nåt. Inte vet jag.



Jag är ledsen för din morfar. Säger man så? Förlåt. Jag kan inte trösta folk. Men jag älskar dig, :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback