Catrine arton idag!

Nu har jag precis kollat på Cold Case och jag tror inte jag orkar vara inne på msn och bara chatta mer ikväll, är hemskt trött efter denna långa dag. Jag tror att jag bara ska ta och lyssna på lite fler låtar (ja, jag kan sitta och bara lyssna på musik vid datorn ibland, bara för att den är så bra) sen ska jag nog gå upp och, bestämma vad jag ska ha på mig imorgon, haha, och sen sova. Det kanske verkar lite... fåfängt att bestämma kläder dagen innan men, sanningen är att då sparar jag nästan tio minuter nästa morgon för jag slipper hålla på och vela då.
   Det är så skönt att bara kunna gå upp och veta precis vad man ska göra. Då tar det så mycket mindre tid! Jag behöver knappt 40 minuter från att jag stiger upp ur sängen till att jag går utanför dörren för att gå till busshållsplatsen. Men ibland kan det bli lite stressigt, haha, men aja, jag kommer ändå aldrig för sent...


Innan jag säger god natt måste jag bara säga grattis till min älskade kusin Catrine Forsman som fyller arton år idag! GRATTIS! Jag har redan skickat henne ett grattismess men, ändå. Jag hoppas vi ses snart igen, det var roligt när vi träffades i somras, hihi. Det finns inget som man inte kan berätta för Catrine, nästan i alla fall. ;)
   God natt på er, vi ses imorgon vid åtta! I alla fall ni i min klass. Ha det bra! <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback