En gammal text om Nicklas.

Haha, jag ska snart gå upp och kolla lite på TV tror jag, men först måste jag bara visa er en jättegammal text som jag och Sofia (W) skrev om vår dåvarande, och nuvarande, bildlärare Nicklas! Jag vet att den är väldigt väldigt taskig men alltså, vi skrev den här i början på sjuan, alltså två år sedan, så, vad väntar man sig? Haha, jag tycker i alla fall den är kul, med tanke på att han är precis likadan nu! Fast det kanske inte är lika roligt om man aldrig har sett hon- om i verkligheten... jag vet inte.
   Observera hur många gånger vi skriver "typ"? HAHA.

"Vi börjar med hans långa hår som han har i en bulle bak i nacken, slafshög. Lite hår fram i en mitttbena! Liksom hängande neråt som stripor. Ögonbrynen slutar vid hälften av ögonen och de står typ rakt upp. Ser helt knäppt ut. Rynkor och påsar mitt på kinderna, ser helt gammal ut. Näsan är skiitstor och utstående. Sen orakad, typ en vecka sedan. Ser helt slarvig ut, lite ”sloppy”. Måste nämna påsarna under ögonen, ser helt skitrött ut, som han inte har sovit på en månad typ. Inte halsband på en kille, i alla fall inte med pärlor. Nu kommer vi till det värsta! URINGAD SKJORTA! Typ de tre översta knapparna är inte knäppta! Äckligt asså! Och håret tittar ut där under, värsta hårbollarna. Disgusting!!! Snälla, den där skjortan är gräslig! Rutig i typ orange och grön och typ vita knappar som lyser i mörkret. Skjortan sitter väldigt fult, den sticker typ ut där bak. Ser ut som han har värsta feta ryggen/rumpan. Beige byxor som bara är slafsiga i nåt konstigt tyg. Vidrigt med dragkedja vid knäna, som man kan ta av dem och få skorts. Ännu värre asså, skorts asså!!! På en kille med håååriga ben, blää! De är aldelles för långa där nere, det blir typ rynkor. Eller veck kanske det heter... Skorna är väl ”helt okej”, men ändå. På honom är ju inget snyggt! Nu ser jag nåt annat äckligt också, ännu mer! Ett armband, nej! Det är en klocka med karborrband! I beige, värsta beigenörden! Och sen har han vidriga naglar och typ helt rynkiga händer! Håriga armar och värsta tjockisnaglar! Och som om det inte var nog, han har bröstfickor på skjortan, med öppningar! Och så bara i helhet, han ser bara helt vidrig ut! Asså blääää! Asså titta bara på våran bildlärare, tänk om du var oss. Han är så helt, asså jag finner inga ord för det. Asså jag säger bara: BÖG!"

"I've never seen your eyes, I've never heard you lies, but I think I like it when you instant message, leave with a promise, and I can feel it, I can tell you're gonna be; just like me.
"

Kommentarer
Postat av: malin

Hahahaha, åh, jag skrattar fortfarande :'D

Asså jag säger bara: BÖG!

2008-08-27 @ 23:34:53
Postat av: Sofia

minnen säger jag bara, minnen. Saknar den tiden <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback