Imorgon gäller det.

Ja, då är det knappt tolv timmar kvar tills jag kommer vara i skolan imorgon då. Eller, jag kommer ju inte vara där kvart i åtta, haha, men kanske kvart över i alla fall. Och som jag sa tidigare ska jag inviga första marschen (haha) till busshållsplatsen med en låt av Muse i hörsnäckorna (eller vad det nu heter...). Visserligen brukar jag oftast lyssna på dem på väg till skolan, men ändå. Men jag har inte bestämt mig för vilken låt än. Haha, visst har jag otroligt stora problem? Krigen och svälten i världen bleknar i jämförelse! ;)
   Det kommer kännas underligt (jag älskar det ordet!) att vara tillbaka på skolgården och i korridoren igen... man har ju inte varit där på mer än två månader! Men, jag tror inte jag har sagt det här förut faktiskt, jag har redan träffat på tre av mina lärare! Två gånger på samma dag, haha. Och båda gångerna var det när jag var på väg till bussen, fast vid olika tidpunkter. Det var Darío (spanska), Kristoffer (matte/NO) och Roffe (teknik) och två andra lärare som jag inte vet vilka det var, och de satt alla i samma bil på väg mot Täby! Jag har ingen aning om vad de skulle göra där men... de var i alla fall där! Och sedan andra gången jag såg dem var när de var på väg tillbaka igen, haha. Och de stannade till och med och pratade lite, haha, men det var bara för att det var rött ljus vid korsningen (jag bor precis vid en korsning) just då.

Jag vet att jag har lovat att byta musik på bloggen länge nu, jag hade tänkt mig någon låt från HAARP och sedan kanske några andra låtar med Muse. Men problemet är att jag vet inte var någonstans man kan göra om mp3-filer till koder! Jag fick några sidor av Malin men, haha, jag tror inte jag förstår dem. xD Fast hon kanske kan hjälpa mig, jag vet inte.
   Innan jag rensade datorn hade jag ett program, Diino, som gjorde om mp3 till koder, men jag gissar nog att det bara var virus i det programmet, så jag vill inte installera det igen. Nu är jag lite försiktigare än förut, haha, och förhoppningsvis lite förnuftigare med.
   Önska mig lycka till, imorgon börjar det! Cheers! (som Dom alltid säger, haha). <3  

Kommentarer
Postat av: Sofia

hahah man träffar alltid Kristoffer :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback