Nattinlägg, haha.

Förlåt för att jag inte har skrivit något inlägg idag... Carro och Gösta har varit här och vi har sett på HAARP (i alla fall Carro och jag), spelat Vem vill bli miljonär, sett på Hey Baberiba och Dreamgirls, igen! Haha, den filmen är väl helt okej men det är nog liite för mycket att se den två kvällar i rad... haha. Men de ville se den så, ja.
   Just nu sitter vi och spelar piano, ja, även om klockan är halv två! Haha, Carro ska sova över för hon kommer inte hem och Gösta hade tänkt gå hem när han vill, haha. Jag kommer definitivt att skriva mer imorgon, jag lovar! Och Malin;
   Jag älskar dig också! Jag önskar jag kunde göra den här världen bättre för dig, vilket jag inte kan. Jag kan i alla fall vara glad att du finns, ett steg närmare en bättre värld! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback