Nu åker jag!

Nu åker Mamma och jag till Landvetter (Göteborgs flygplats). Jag är glad över att jag faktiskt har lyckats ladda ner några Muselåtar! Jag har Creep, Coma, Yes Please och Glorious. Mest glad är jag över Glorious, den laddades ner inatt under sex timmar, haha, så måste man göra när det går lite segt, som sagt.
   Dock var det lite synd att jag inte lyckades ladda ner Easily, för den är nog min favorit B-side än så länge. Men den får jag ta itu med när jag kommer hem, hihi.
   Här ska det knarkas! Hehe, alltså det betyder att jag ska lyssna på låtarna mycket.
   Ha det bra, kramring! :]


Kommentarer
Postat av: E. Riley Page

Godmorgon:]

Postat av: Elin

Hej Tess! Jag känner mig lite taskig som inte komenterat ngt. men här är en lite komentar iaf,. så du ser att jag varit här och läst ^^

2008-08-09 @ 22:12:05
URL: http://elisita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback