På Kreta.

Jag trodde faktiskt inte att det skulle finnas datorer som man kunde gå in på här på hotellet, men det finns det! Jag har köpt mig en halvtimmes internet för 2 euros. Jag tänkte bara skriva ett litet snabbt inlägg här på bloggen men sedan måste jag fortsätta till msn, jag hoppas verkligen någon är inne!
   Bara så ni vet kan jag informera er om att jag har det alldels underbart här! Vädret är verkligen jättebra och det är jättenära till havet och poolerna och allt.
   Jag kommer hem till Stockholm på fredag kväll, ha det så bra tills dess! Vi ses!

Om någon sa åt mig att göra det mest galna jag vet så vet jag exakt vad jag skulle göra. Jag skulle tatuera Muse-loggan ovanför rumpan, haha.
   Om jag fick, vill säga.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

NEJ! Inte en tramp stamp! Haha, det skulle vara kul att tatuera det, men inte där! xD

Det låter jättehärligt! Jag har faktiskt aldrig varit i Grekland.

Jo, visst kan vi det, men vi är hemma hos mamma då. Men jag blev faktiskt sugen på att spela spel. Du vet, old school. Typ monopol och lite sånt.

Fast gaby kommer vara på cajsas landställe då. Tillsammans med de inte så omtyckta människorna. Men jag vill jättegärna träffa dig!

Åh, ja! Det är ju värsta bra drömmen också... Jag berättade för Madde om band-idén, och hon tyckte också att det var kul. Vi kanske kan börja prata om det lite snart? :P

Jag drömde faktiskt att du kom hem typ en vecka för tidigt, haha, och så hade vi roligt tillsammans. xD

Jag tänker på dig också - jättemycket! Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback