Tisdagen den 26.

Haha, jag måste bara börja med ett litet svar till Sofia; NU fattar jag varför du frågade så himla mycket om han hade barn eller inte! Haha, bara för att han heter Paer, eller, haha, han heter ju inte det, men i alla fall. Synd att han inte var päron... det skulle vart kul. xD Haha.

Idag var det i alla fall vår första riktiga skoldag denna termin! Jag trodde det skulle bli jätte- hemskt men, jag tycker faktiskt det var väldigt skoj! Speciellt med tanke på att vi faktiskt har två nya lärare! Eller i alla fall de som går i min fysikgrupp... hehe. De andra fick ju Roffe. ;)
   Och jag tycker Patrik var riktigt bra! Förutom att jag störde mig så jävla mycket på att han alltid vek sitt ena ben och la upp det på katedern hela tiden! Hehe, det såg lite snuskigt ut... men jag tror nog det bara var jag och Felle som tänkte på det, haha. Och sen är jag säker på att han hörde när jag viskade om att han skrev fult, hehe, men aja... första intrycket av mig brukar ju kanske inte alltid bli så bra? Hehe...

Efter skolan gick jag också och köpte fiskmat (ja! De hade öppet nu!) och en klänning till morfars begravning från H&M. Jag har inte klippt bort lappen än men jag tror nog jag ska behålla den, den var ganska fin. :) Jag vet att den kanske inte ser så fin ut på bilden eftersom bliden är väldigt suddig. Men alltså, jag provade att ta med blixt, och då blev den jättemörk, så det fick bli så istället. Och sedan, den är ju ganska lång men man vill ju liksom inte gå på begravning med en alldeles för kort klänning! Det skulle kanske inte se så bra ut... "/
   Här är den i alla fall! Hon i kassan sa att de hade fått in den samma dag så jag antar att den är väldigt ny, hihi.

Jag vet att det kanske blir lite kort idag men, pappa kommer hem snart
och då ska vi ut och jogga och jag måste hinna gå in lite på msn
innan han kommer också! Haha, idag har det varit lite stressigt...
gissa hur det kommer bli imorgon då jag slutar fem i halv fem! Haha.

Under detta inlägg har jag faktiskt bara hunnit lyssna på dessa två
låtar! Men de är ändå otroligt bra för det, hihi. Ha det bra, vi hörs ikväll!

Supermassive Black Hole [HAARP] (3.14 - 3.29 <3)
Take A Bow [HAARP]

Kommentarer
Postat av: Sofia

patrik var ju skön :) jag tänkte också på benet det såg faktiskt lite peddo varning ut och han skrev ju som jag vet inte vad. Hur ska vi kunna läsa det han skriver ? :S oh, det var öppet :O jag köpte flera gallgar idag (gick dit igår på eftermiddagen) fast gick till det stället där uppe nu :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback