My time is running out, haha.

 Då är jag äntligen hemma från min första onsdag i skolan! Som jag har sagt tidigare så tror jag att onsdagar är min hatdag, efter måndag då, hehe. Eller alltså, det är svårt att välja... för idag hade vi ju faktiskt sovmorgon till tio (Darío kom tjugo över, haha!) men vi slutar så sent. Imorgon börjar vi tio över åtta och slutar ändå ganska sent... Aja, när nästa vecka är över kan jag nog mer säkert säga vilken som är min hatdag, haha, om nu någon skulle vilja ha den informationen.
   Som de flesta kanske har märkt så har jag ny musik på min sida! Äntligen! Haha, men, när jag skulle göra den, så glömde jag trycka på knappen "randomize tracks" så nu börjar den alltid med samma sång, eller låt kanske man ska kalla den. Matt sjunger ju aldrig i den låten faktiskt. Men jag gillar den hemskt mycket i alla fall! Säg till om ni skulle tröttna på musiken, hehe, så kan jag byta igen, nu när jag vet hur man gör. :) Tack vare Adam vet jag, haha, du ska ha ett litet extra tack om du läser Adam! (Inte för att jag tror du gör det men i alla fall, haha).

I två dagar har jag glömt bort att säga en sak, men nu kommer jag äntligen ihåg den! Hehe, inte för att den är så värst viktig, men ändå värd att nämna. I måndags hade jag namnsdag! Fast, inte Teresia utan, ett av mina mellannamn, kanske inte så kända mellannamn, haha. Jag heter i alla fall Teresia Maria Louise Forsman, och Louise hade namnsdag i måndags! :) Ingen sa grattis... :'( Haha! xD Jag glömde till och med bort det själv så jag ska inte säga så mycket.
   Alldeles nyss frågade mamma till mig om jag ville gå på modevisning med henne och Ingela (som jag har berättat lite om tidigare?) och jag tackade ja! Hehe, jag tror nog aldrig jag har varit på en modevisning, men det verkar i alla fall roligt. Det skulle vara den 11 septem- ber... jag är lite rädd för det datumet tror jag... hehe. Det är lite som fredagen den 13 för mig, fast jag vet inte varför. Jag tycker bara det var så hemskt det som hände... och det som är ännu mer hemskt är att folk inte ens håller tysta minuter längre! Fan vad taskigt alltså! När jag var i New York så fanns det liksom till och med som ett litet museum med massa fakta och bilder och de hade sparat trasiga delar av saker som förstördes.

Nu tror jag att jag faktiskt ska börja lite på min engelskaredovisning, haha. Jag vet att det är nästan en månad kvar men... jag vill verkligen vara förberedd den här gången! Hehe, och så orkar jag inte sitta på helger och skriva allt, det är ju bättre att göra det nu, eller hur?
   Vi hörs senare, ha det bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback