Together we are invincible.

Haha, Elins kommentarer är alltid lika konstiga! Nej, jag skojade Elin, hehe ;). Jag blev lite förvånad när jag fick en kommentar, förväntade mig inte det. Det känns som att man aldrig får kommentarer nu för tiden, hehe, men det kanske är för att jag skriver så många olika inlägg... då får man ju bara en på var tredje liksom. 

Okej, egentligen var inte det där vad jag skulle prata om, haha. Som jag sa tidigare skulle jag till Grönan idag, och där har jag precis varit. Eller, det var väl nästan en timme sedan jag kom hem. Jag blev skjutsad till Tekniska Högskolan och så tog jag tunnelbanan därifrån bara. Blev väldigt förvånad sen när det inte gick en endaste buss hem till mig på en halvtimme! De som brukar gå så himla ofta! Det är ju till och med tre olika bussar som man kan ta.
   Så pappa fick komma och hämta mig... Medan jag väntade hann jag gå två varv runt hela busstationen vid Danderyds Sjukhus och eftersom det inte var särskilt många människor där så kunde jag gå runt och sjunga Invincible, hihi. Dock fick jag sänka rösten lite är jag gick förbi de få folk som faktiskt satt där, haha. Annars skulle det blivit lite pinsamt. 

Idag när jag var på väg hem från stan (snarare i förmiddags) köpte jag en sån här liten kalender som man kan ha i skolan, ni vet. Och nu ska jag försöka hitta en snygg Muselogga som jag ska skriva ut och sätta som framsida istället för den fula som redan finns där. Förra läsåret hade jag ju en bild på Matthew, otroligt fin, men det jobbiga var att det enda alla gjorde var att fråga "vem är det där?". Det skulle vara lättare att bara ha en logga där det står MUSE så kanske de fattar lite bättre, haha.
   Den här tycker jag är fin. Vad sägs?

http://www.destroycity.files.wordpress.com/2008/04/muse1.jpg

Haha, publishme.se är konstigt nu. Alla vanliga layouter ser helt vita och vanliga ut och så är det bara ful svart text, alltså det är något fel. Så det går inte att ladda upp några bilder... jag hoppas länken fungerar. Så ni kan få se bilden.
   Jag kan ladda upp den imorgon, den är fin. Skulle kanske liva upp min lite tråkiga blogg. 
   Nu ska jag i alla fall gå, imorgon hade jag tänkt gå ut och jogga i skogen på morgonen. Vi får se hur det går med det... haha. Mer om det får ni veta imorrn! Hade!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback