High-frequency Active Auroral Research Program.

Haha, innan jag börjar skriva själva inlägget (eller det här är ju också en del av inlägget xD) så måste jag bara berätta om pappas och mitt lilla fiasko igår! Som jag sa igår så skulle vi ju installera om mitt XP och lyckligtvis så fungerade det faktiskt att installera det, trots att man egentligen bara får ha ett XP till varje dator man äger (deras sätt att tjäna mer pengar). Men eftersom pappa inte visste hur man raderade allt på datorn (så att man får bort alla virus som har totalt förstört min dator) så provade vi bara att installera det nya XP:t "ovanpå" det gamla, vilket var lite korkat, haha.
   Det blev ingen skillnad, haha. Och vi som hade suttit där i mer än en timme, visserligen hade jag gjrot andra saker samtidigt (som till exempel fixa en till bild till min kalender, den kommer ut på bild senare idag) men ändå! What a waste of time! Och sedan när vi skulle ställa in bilden på skärmen så hängde sig allting i något konstigt läge så nu kan vi inte få tillbaka den! Haha, som tur är har jag bett min underbara bror att komma hit efter jobbet och hjälpa mig. Jag klarar mig verkligen inte utan honom! Speciellt nu när min andra bror är borta i två veckor! De bilar genom Europa... tror inte jag har sagt det innan.

Nu har jag precis kommit tillbaka från tandläkaren (cirka en timme sedan kanske) och, jag kan bara säga att det gick bra! Ni skulle veta hur mitt liv var tidigare... jag vill inte ens gå in på det. Tandläkaren var liksom det värsta på året och inget annat.
   Som ni kanske kan gissa så kollade jag på HAARP igår igen, haha. Det är lika bra varenda gång, fullkomligt omöjligt att tröttna på. I alla fall, så upptäckte jag denna gången att det faktiskt fanns surroundljud! Tidigare hade jag bara lyssnat på stereo, hur det nu stavas. Dock hade pappa ockupperat TV:n (han skulle se på Midsomer-filmen mamma och jag såg på dagen innan) så jag fick kolla på min egna TV först, och där finns det ju inte direkt surround, haha. Så när pappa var klar var jag bara tvungen att lyssna på en låt i surround, innan mamma och jag skulle kolla på en film jag hade köpt.
   Gissa vilken låt jag valde?
   Stockholm Syndrome så klart! Haha, jag älskar verkligen den låten men, det som jag faktiskt älskar mest med den låten är det som de spelar efter låten live. Alltså, det finns ju inte med på CD (förutom på HAARP-CD:n) och det är ju inte direkt samma sak de spelar varje gång, men jag älskar det verkligen! Det är så jääävla bra!!! Jag minns 211007 när de spelade SS och sedan när de spelade det där efter (som jag då aldrig hade hört tidigare) så tyckte jag det var så bra att jag spelade in det på min mobil! Det är helt sjukt, jag upptäckte det inte förrns några månader efter, att jag verkligen hade det inspelat! Haha.
   Ja, i alla fall, här är en bild på HAARP;



Jag hade tänkt leta upp någon riktigt snygg bild från själva konserten sen, men jag vet inte riktigt vart man hittar dem, hehe. Det finns ju ett bildspel med sjukt snygga bilder på DVD:n men jag vet inte om man kan få dem till datorn... Annars kan jag visa för dem som vill se, haha.
  
Jag har bara undrat över en sak, som jag faktiskt läste in en Kalle Ankas-pocket! "Om du fick önska vad du vill, skulle du önska en bättre värld eller bara egen lycka?"  Jag vet inte vad jag skulle välja! "En bättre värld" kanske inte alls är en bättre värld och egen lycka kanske bara är pengar, och jag tycker inte att det går att köpa varken lycka eller kärlek för pengar. Vad tycker du?
   Det blir ett senare inlägg idag, förhoppningsvis från min egen dator om Joakim har hjälpt mig att fixa den! Ha det bra!

PS Jag tror jag ska spela in The Scientist idag också, sedan har jag bestämt mig för att lära mig Feeling Good igen. Jag kunde ju den för ett tag sedan men nu har jag glömt bort den! Bara jag hittar noterna så går det nog bra (dock måste jag installera om programmet som kan läsa noter på min dator nu... suck.). :] DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback