9C2?

Ja, igår blev det ganska sent kan jag nog erkänna! Gösta gick inte härifrån förrän halv fem eller lite senare tror jag, jag var så trött att jag inte hade så mycket koll, haha. Vi hade suttit uppe och spelat på flygeln och sjungit och sen tog jag fram elgitarren och förstärkaren. Haha, tro inte att det är någon direkt fin elgitarr, det är en; tja, den är av trä men den är inte akustisk. Inte så fin helt enkelt... men den fungerar att spela på i alla fall! Jag vill köpa en "riktig" elgitarr men vi får se hur det blir med det, hehe.
   Som jag sa igår så kunde inte Carro ta sig hem så hon sov över. Och vi gick inte upp förrän halv tolv idag! Hehe... jag som skulle gå upp extra tidigt så jag somnar ikväll. Men jag tror det går bra ändå, för jag är fortfarande trött! Jag har tänkt efter och jag tror inte direkt jag måste "gå upp en timme tidigare imorgon för att göra mig iordning" (inte för att jag hade tänkt det innan heller men...). Jag tror det räcker om jag kommer som jag är, eller hur? :]

Den här terminen har jag bestämt mig för en del saker jag verkligen vill göra, och nu ska jag försöka att verkligen göra det! Både i sjuan och åttan kändes det som att jag bara slösade bort all tid till datorn och slappning, haha. Visserligen måste jag nog plugga en hel del mer nu (jag tror inte jag klarar mig längre med att inte plugga nåt alls nästan...) men det finns nog lite tid över till annat med, så klart!

Jag ska umgås mer med mina vänner.
Jag ska sitta vid datorn mindre, eller i alla fall utnyttja tiden bättre.
Jag ska jogga två gånger i veckan hela spåret.
Jag ska kolla på HAARP varje dag. Haha, vet inte direkt hur det blir med det men än så länge har det ju blivit varje dag. ;)
Jag ska lära mig fler låtar av Muse både på piano och gitarr (det vill säga att jag ska lära mig spela gitarr bättre!).
Jag ska börja fatta SO:n! Haha.
Jag ska skriva här en eller två gånger om dagen.
Jag ska byta till Joakims gamla rum och där ska jag sätta upp Muse-affischer!
Jag ska bli mer generös och inte vara så jävla egoistisk längre.
Jag ska sluta låna ut mina pennor (haha, jag vet att jag precis skrev att jag skulle vara mer generös men, att låna ut pennor = att man aldrig får tillbaka dem; trust me, I know).
Jag ska koncentrera mig på lektionerna (hehe, egentligen är det ju mycket roligare att sitta och viska och kasta saker på varann xD men... jag tror inte det ger några bra betyg i längden, haha).
Jag ska komma på mer saker jag ska göra den här terminen!

Just nu sitter jag och lyssnar på alla mina "nya" låtar av Muse. Egentligen hade jag ju hört de flesta redan men jag har en del nya, bland annat Execution Commentary och Shine. Haha, Execution Commentary är bara för kull! Ni måste lyssna! Och så är jag så glad över att jag har hittat många av de låtarna jag inte hade! Bland annat The Gallery (sjukt bra även om den inte har någon sång!), Spiral Static, Shrinking Universe och Crying Shame (tack till Malin för den! <3).
  
Jag ska bara ladda in dem på iPoden så att jag kan lyssna på dem imorgon på väg till skolan! :D Finns det en bättre start på skolan än att börja den med Muse?!

Även om jag nu faktiskt börjar nian imorgon så ser jag fram emot det, ja, trot eller ej. Det är klart att jag inte längtar efter alla prov och läxor, men jag har faktiskt saknat skollivet lite... Och jag saknar mitt kära skåp! 476. Haha, det är sjukt att man kan sakna ett skåp, men jag gör det. Och alla kompisar så klart! Haha, dem saknar jag nog mer än mitt skåp... tror jag. ;)
   Vi kollade på School Soft igår och där fanns det faktiskt redan ett schema åt oss! Man kan ju aldrig vara säker på att det stämmer, men jag skulle nog gissa på det i alla fall. Så här ser det ut;

Måndag: 8.45 - 16.40
Tisdag: 9.40 - 14.30
Onsdag: 9.55 - 16.25
Torsdag: 8.10 - 14.10
Fredag: 8.00 - 12.50

Ja, jag är
ju i alla fall glad åt sovmornarna, men inte åt de sena eftermiddagarna... Men ege- ntligen så spelar det nog inte så stor roll om man slutar fyra eller tjugo i fem liksom, jag skulle ändå inte gjort någon nytta när jag kom hem, haha. Men på fredag... det här året är det vår tur att sluta sent. Egentligen skulle vi ju ha gjort det förra året men, då ville ju en annan klass byta! Aja... tjugo i ett är kanske inte heller så sent? Dock måste vi äta lunch i skolan då... eller i alla fall sitta och vänta tills lunchrasten är slut.
   Nu ska jag fortsätta att njuta av Muse och kanske kolla om någon är inne på msn eller nåt... har inte så mycket att göra på min sista sommarlovsdag... mamma och pappa kommer inte hem förrän fyra.
   Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Carro

jag är också skittrött xD och älskar skåpet hahah xD <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback