Biljett- och Kubakris.

Sitter och lyssnar på Escape just nu och gör inte så mycket annat. Jag la mig på mitt rum förut för att vila lite i bara tio minuter eller så, sedan vaknar jag upp och märker att jag har sovit mer än en timme! Haha, visst är jag duktig? Men jag sov inte så mycket i natt och vi har inte några viktiga läxor till imrogon så, det fick jag väl vara värd.
   Idag har varit en lång dag! Två timmar efter bestämd tid fick jag äntligen tag på biljetterna, fyfan för lärare som låser upp grupprummet när jag har låst just för att ingen ska komma in! Den huvudmisstänkta är så klart Linda. Men jag snodde Daríos dator sen efter spanskan i alla fall. :D Annars gick dagen ganska fort faktiskt... det var supergod lunch idag! Stekta lax- filéer med potatis och någon jättegod sås och ärtor och bönor. :)
   Sen på tekniken satt jag i två timmar med Gösta och försökte komma på något smart man kan göra med colaburkar. Jag känner mig smart som kom på ett sätt att generera ström, men jag vet inte om det kommer funka, haha. Efter det var det PT och vi såg på någon film om Palme och vad han hade sagt, eller vad det nu var. Jag vet inte riktigt vad den handlade om eftersom jag mest sov under filmen... hoppas ingen märkte, haha! Sen när vi skulle diskutera efter så.. spelade jag bara med att jag visste vad de pratade om.



Bara 252 dagar kvar Malin. :D Sen är vi här!
  
Patrik hjälpte mig och Flisan lite efter att alla gått och nu tror jag att jag vet vad jag ska ha om i Kalla kriget, så jag ska ta och leta upp lite fakta om det nu. :) Det kallas tydligen Kubakrisen eller något sådant.
   "Det kommer att bli jääääävligt intressant!" - Patrik.

Kommentarer
Postat av: Terese

Coldplay på stadion?! :D

Jag ska dit!!

Postat av: Terese

Haha, jag har också ståplats! Då kanske det är dig man möter längst fram i kön då. Jag ska kämpa för första platsen :)) hahah :D



ja, fjärilarna är från Globen, den 18 :) när var du där?

2008-12-13 @ 19:56:43
URL: http://justclickit.devote.se
Postat av: Terese

hahah, ja. Men man vill ju gärna stå i mitten :)



ah okej, hade du ståplats då också?

2008-12-13 @ 21:36:18
URL: http://justclickit.devote.se
Postat av: malin rrrrrrrrrrrrrrrrr

VI KOMMER ATT HA DET BÄST, HJÄRTAT <3333333333

I can't wait!

2008-12-14 @ 01:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback