Glamorous indie rock & roll

Då var detta årets julafton över, men jag måste säga att jag är väldigt nöjd med mina presenter och jag har hört från många andra att de också är det! :D Jag tänkte inte berätta så jättemycket om vad jag har gjort idag eftersom jag mest har... spelat elgitarr, suttit vid datorn, lekt med min iPod och... inte så mycket mer, haha.
   Jag har i och för sig letat efter några bra noter till bra låtar ett tag, och den jag bestämde mig för att prova spela var Glamorous Indie Rock & Roll (tabs hittar du
här) med The Killers. Det går väl sådär bra än så länge, haha, jag är inte så värst bra på att byta ackord fort än... 
   Här kommer lite bilder på elgitarren (jag fick en förstärkare också) och iPoden. :D Jag har kvar plasten på mikrofonerna på elgitarren eftersom... jag vet inte riktigt, jag tänker bara att om jag tar bort dem så kan jag inte byta om jag skulle vilja det. xD Men jag vill nog behålla den, för den var så bra att spela på! :D





Såhär vill jag kunna spela! Han spelar asbra!




Kommentarer
Postat av: Anonym

din gitarr var massa coool och i liiiike the text om the ipod:D hihi i like my swinglish too!

2008-12-25 @ 20:41:58
Postat av: gösta bergman

DET BLEV EN GUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =D =D =D

2008-12-26 @ 21:45:33
Postat av: gösta bergman

Det ligger något i det du säger men Jag har en röd Flanell och du en blå det skiljer oss emellan ialla fall!!!!!!!!! Vi borde komma till Josse i flanellskjortorna och hänglsen!! men det är ju en klädkod så tyvärr!! xD

2008-12-28 @ 19:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback