Hell is surely on its way.

Tänkte bara skriva att jag har ändrat min design och jag undrar om det är någon som ser den? Jag kan se den, ja, när jag har gjort den och förhandsgranskar, men sen när jag går in på bloggen så är det bara den gamla designen! Hoppas det funkar imorgon eller något...
   Nu har jag fixat min grej till tekniken imorgon försten! Jag är så nöjd. Det blev inte så komplicerat som jag hade tänkt mig från början haha, jag tror inte jag orkar göra någon slags vindfångare som ska generera ström och allt... Det blir nog bra som det är nu.



He wants to see you crawl
He wants to see you crawl
Before I walk away
Before I walk away

The reds and the whites and abused
The crucified USA
As their depocrisy unfolds
Oh hell is surely on its way


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback