Julhandling med bröderna.

Nu har jag kommit hem från en lååång julhandling med bröderna, men det slutade i succé måste jag nog säga. Vi kom därifrån med presenter till alla de sex kusiner vi ska köpa till (vi delade på presenterna till dem), mamma, pappa och så köpte jag min present till Joakim och halva min present till Basti. Nu har jag bara min present till den i Mimmi-gänget (man får ju inte avslöja än ^^), halva Bastis, Emelies och sen om vi i klassen ska köpa til varandra på något sätt? Jag tycker det är väldigt smart att göra så som Mimmi och vi gör, att man lottar så får man köpa till en person. Så får alla presenter men man behöver inte köpa till alla. :) Men det kan vi bestämma i skolan sen, haha.
   Vi kom hem för cirka en timme sen och varken mamma eller pappa är hemma, de är på någon glögg igen tror jag. Joakim sitter där uppe och spelar på flygeln, som vanligt när han är här. :D Vi tog Roslagsbanan hem, ja om nu någon ville veta. Och jag slapp betala, woho! Där tjänade jag 27 kr. :) (Eftersom man åker genom två zoner om man åker till Täby Centrum.)


Den här var en av mina många kreationer som jag gjorde igår, haha! Eller... jag har inte ätut upp den än, jag ska spara den till julafton så klart. :) Sen gjorde jag några "prästens hår" eller vad de nu heter, en del vanliga och sen massor som jag inte tror har något namn, hehe.
   Imorgon är det måndag men... det är lite kvar av helgen i alla fall! :D Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: malin rrrrrrrrrrrrrrrrr

I want that lussebulle.

2008-12-14 @ 17:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback