Jullov 2008/2009.

Då var det jullov. :) Vi hade en liten julklappsutdelning efter avslutningen och jag blev såå glad över mina presenter! Åh, det kunde inte blivit bättre! Tack Gösta & Carro för Sam's Town och Black Holes & Revelations! Sitter och lyssnar på den ena nu. Jag måste snart gå och slå in Gaby's present och sedan ta mig till Cajsa. Vi ska träffas där runt fyra och jag hoppas Malin ska komma också! Då kan vi träffas i Mörby eller... någon annan stans innan, hihi.
   Det var prisutdelning från i onsdags med! Vi vann tyvärr inte... det var en poängs skillnad, hehe. Men vi kom på andra plats och fick var sin After Eight! Jag är nöjd. ^^ Precis efter avslutningen då vi skulle få våra betyg (innan prisutdelningen) fick vi sitta och vänta på Darío i hans klassrum i tjugo minuter! Alla andra hade redan fått gå... Haha, Darío kommer aldrig förändras. Och inte mina betyg heller för den delen.



Bilden blev inte så jättefin, hehe. När jag tog med blixt blev det inte bra och utan blixt blev det inte heller bra... men aja. Åttans kör sjöng lite för oss och sedan var det några i nian som sjöng och lärarna spexade, haha. Jag filmade ganska mycket  av det faktiskt.
    Kolla in den här länken! Haha, det närmar sig bara mer och mer. :D Snart är vi där MALIN! :'D

http://www.time55.com/countdown/?y=2009&m=aug&d=22&h=19&mi=30&t=COLDPLAY-t55HERREGUUUD&yn=malin&c=bu&mc=no
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback