Lite omvänd helg.

Jag har kommit på att jag har glömt att berätta om i fredags här på bloggen! Så det kommer bli lite.. omvänd ordning, haha. I fredags var jag i alla fall i stan med Malin och Adam och köpte present till Mimmi! Jag försökte, erhm, vara lite olaglig, men det funkade inte, haha! Adam lyckades dock med att spela pappa till en tjej så att hon fick pierca sig, vet inte vem det var dock...
   Sen följde jag med Flisan på hennes första boxning. Det var inte särskilt hygieniska lokaler, som en snubbe där även påpekade, men de var väl okej. Jag satt mest och tittade på men det verkade ganska roligt! Flisan tyckte jag kunde hänga med någon gång och ja... vem vet?
   Sedan åt jag och Flisan middag på McDonalds, hehe... men vi tog båda juice och morötter eller fruktpåse, så lite nyttiga var vi i alla fall! Sedan mötte vi upp Gösta och tog lite skumma bilder på Hötorget. Och sedan gick Gösta och jag in och såg på Twilight! Superbra, så klart. Sedan träffade vi ett par tjejer från nian och en som har gått i nian innan flera gånger... först träffade Flisan och jag dem på Sergel, sedan träffade Gösta och jag dem på T-Centralen och sedan på bussen hem igen. Och sist men inte minst träffade jag dem i lördags på väg till bussen! Sammanträffande?!



         

        

Kommentarer
Postat av: Gösta Bergman

det var en rolig kväll! jag tycker att du ska skriva ett nytt inlägg! =D

2008-12-07 @ 20:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback