Lördag och jag har inget att göra.

Jag vet inte vad jag ska göra idag... Ikväll ska jag på julbord med familjen på söder någonstans. Mamma bad mig hitta något sätt att ta sig dit på SL men det finns inget så bra, haha. Så vi ska nog ta tunnelbana till Slussen och sen ta en taxi eller något... slöseri med pengar säger jag bara! Jag skulle kunna gå en kilometer... det är väl inte så farligt?
   Idag har jag inte gjort någonting än så länge... jag gick upp tio och duschade och åt en choklad ur min chokladkaleneder, hihi. Nu är det bara fyra kvar! Herregud... Joakim ringde mig igår när jag var hos Cajsa och frågade vad jag önskade mig, jag visste inte! Jag vet fortfarande inte riktigt vad jag vill ha... bara iPod och elgitarr men det ska jag nog få av mamma & pappa. Snart fyller jag ju år snart också... det här kommer bli svårt, haha.


Tack Gösta! Haha, jag visste att du skulle välja den!


Kommentarer
Postat av: Gösta Bergman

det var så lite GOD JUL

2008-12-21 @ 18:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback