Nio dagar kvar till jul.

Inget C-språk (franska) idag och jag är så glad! Ingen franska = jag hinner se på One Tree Hill! Jag missade lite i början men... jag har ju ändå redan sett alla avsnitt en gång innan, haha. Just nu sitter jag bara här och försöker komma på något att skriva och så lyssnar jag på en bra låt! Flux med Bloc Party. Jag tror jag hade hört den innan Malin skickade den men jag är inte säker... jag tror jag vill gå och se dem i februari. På lovet, som tur är, största delen av februari är jag ju i Spanien! Men det kommer nog bli kul, jag ser fram emot det i alla fall. Deborah, snart kommer jag! ^^
   Annars har jag inte gjort så mycket speciellt idag... på syslöjden började jag och Gösta på våra trasmattor, eller, bara på en av dem eftersom den andra vävstolen inte var klar än. Men det tog en och en halv timme att sy ihop alla bitar vi hade rivit ut, haha! Men jag tror mattorna kommer bli skitsnygga! De går i.. brunt och beige och så är det lite ceriserosa i dem, hehe.

Imorgon efter skolan ska jag nog in till stan för att handla de sista julklapparna och använda upp det andra presentkortet på Bengans, haha. Jag snodde Bastis eftersom han ändå inte ville ha sitt. Men nu ska jag i alla fall... jag vet inte vad jag ska göra faktiskt. xD När pappa kom- mer hem måste jag prata med honom om den förbannade teknikuppgiften... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback