Tjugoförsta december.

Alldeles nyss kollade jag igenom mammas och pappas gamla LP-skivor, jag hittade en del som jag ska prova lyssna på. De hade en hel flyttlåda full! Sen sa pappa att han hade massor med kassettband som jag kunde få lyssna på med, haha. Jag tänkte bara prova i fall att det skulle finnas något bra. :) Jag hade tänkt ta någon bild men bat- teriet var slut som vanligt, hehe, jag hade råkat lämna kameran i datorn och då tar allt slut.
   Annars har jag inte gjort så mycket intressant idag... gjort pepparkakshus, spelat lite piano, snart ska pappa hjälpa mig lyssna på LP-skivorna men just nu är han... inte här. Och sen så ska vi göra knäck med. :D Vi hade tänkt klä granen idag också men Joakim hinner inte komma förrän imorrn så då ska vi göra det då i stället.
  
Förut när vi skulle till Eneby Torg för att köpa lite grejer vi behövde åkte pappa och jag i pappas bil! Jag älskar den. :) Man kan lyssna på iPoden i den och jag hann lyssna på två hela låtar! Även om det inte ens är en kilometer ner till affären, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback