Tro på dig själv.

Jag kan fortfarande inte se den nya designen! GRRRR! Nu har jag ändrat lite till också föresten... om det inte funkar snart, då tänker jag bannemig ringa till dem eller nåt! Varför funkar det inte för mig?!
   I alla fall, idag är det tisdag och dagen har gått otroligt fort! På matten fick man gå när man var klar så där fick vi en fyrtiominutersrast, vi stod bara och pratade vid skåpen helatiden, haha. Sen hade vi teknik och jag byggde två flöten och provade dem, det var helt okej. Sen var det lunch och efter det engelska då Ylva redovisade och sedan fick vi leka eller göra lite vad vi ville. Sist var det SO och då redovisade alla bara dikter så där gjorde vi inte heller någonting. Imorgon ska vi in till stan men jag ska till optikern först! Jag hoppas verkligen jag hinner... ska ta ut Coldplaybiljetterna då med. Man ska ta med matsäck så ikväll ska jag göra pannkakor, hihi.

Varför är det så svårt att tro att man är bra,
att känna att just jag är den jag helst vill va.

Nån annans kvalitéer är sånt man bara vet,
men uppskattningen från andra tas emot med tveksamhet.

Tänk om vi bara kunde byta plats ett litet tag
och genom andra ögon se oss själva för en dag.

Då skulle du få veta det du inte tror på nu
- att det är helt fantastiskt att det finns någon som du.

Flisans dikt som hon läste upp idag. Var bara tvungen att publicera den för den är så himla fin! Åh, jag verkligen älskar den. :) Nu måste jag skynda mig upp för att göra mig en macka eller något och sedan ska jag kolla på One Tree Hill. Ha det bra allihop, kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback