Galen runda i Gamla stan.

Idag var det stadsvandring i Gamla stan och sedan var det något slags papper med massa skumma frågor om Stockholm man skulle fylla i. Jag fattar verkligen inte varför vi skulle göra det! Kanske för att vi skulle lära oss hitta bättre i Gamla stan eller något men jag vet inte om jag hittar så mycket bättre nu, haha. Det var mest Ellinore som visste vart vi skulle, vi andra bara följde efter... I vår grupp var det Ellinore, Flisan, Isabel, Helene och jag. :) Det var vi som råkade stå pch prata när vi fick lapparna med vad vi skulle göra, hehe.
   När vi slutligen var klara gick vi in på Kulturhuset och satte oss på fiket på femte våningen och åt våra matsäckar. Precis när vi var klara kom det någon skitsur gubbe och skrek på oss och sa åt oss att gå ut! Sen när nästan alla i arbetslaget var där och vi stod och väntade på de sista skrek han på oss och klagade på att vi "stod i vägen"! Vafan, det var ju inga folk där uppe som ens skulle behöva plats!

När vi hade slutat runt tre gick i alla fall Gösta och jag till Bengans och kollade runt där ett litet tag. Jag köpte Coldplay's X&Y och Kings of Leon's Youth & Young Manhood. Sedan så köpte jag en sak till Gaby där med men det tänker jag inte säga här, haha.

Tears stream, down on your face
When you lose something you cannot replace
Tears stream down your face and I...

Tears stream, down on your face
I promise you I will learn from my mistakes
Tears stream down your face and I...

Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback