En liten tanke.

Idag har jag tänkt ganska mycket på en sak. Eller, ska jag vara helt ärlig så var det igår kväll som jag låg och funderade på det. Jag skrev liksom ett helt inlägg i mitt huvud! Men tyvärr så kommer jag knappt ihåg var det var jag tänkte på, så jag får försöka komma på det idag igen, hehe.
   Det jag tänkte på var utseende. Varför är utseendet egentligen så jävla viktigt?! Hur man ser ut är ju inte något man kan förändra, man föds så och så är det. En annan sak jag tänkte på var att jag har alltid haft samma tanke om mig själv. Alltid har jag tyckt att jag var den fula i klassen som ingen gillade. Ända sedan jag gick i låg- och mellanstadiet har jag alltid känt så. Det var aldrig någon som ville "fråga chans" på mig eller som över huvud taget var intresserad av mig. Alltså, då syftar jag på killar då. Jag tyckte/tycker alltid att alla andra är så söta, men inte jag.
   Jag kan bara minnas en enda gång som en kille har verkat gilla mig. Det var på Maddes och Cajsas fest för jättemånga år sedan, haha! Jag tror det var i fyran eller nåt. Vi körde Sanning och Konka (hur man nu stavar det) och Ludwig Ö (jag veeet! Men jag gillade typ honom då... fast bara lite. Jag lovar) fick konka. Någon frågade honom vem han tyckte var sötast av alla tjejer och då gick han fram till MIG och pussade mig på kinden! Egentligen vet jag inte riktigt varför jag säger det här, haha, men jag tänkte bara berätta lite kort om den enda gången jag har känt mig uppskattad av en kille.

Nu känns det som jag är den minst söta i hela klassen. Ibland kan jag sitta och titta på någon annan klassen och bara tänka på hur jävla söt den personen är. Jag tror inte andra vet hur himla söta de faktiskt är, (och det kanske inte jag heller gör (?)). 
  
Jag vill bara berätta en kort sak, jag vet att Malin kommer läsa det här men jag skriver det i alla fall. Jag tror faktiskt inte hon vet hur himla viktig hon är för mig nu (hoppas jag inte skrämmer henne igen för det vill jag verkligen inte...). Det finns många saker som jag har sagt till henne som ingen annan vet. Jag vet inte om det här är sant, men det är kanske lättare att berätta personliga saker för dem som inte direkt vet vad det handlar om.
   Malin är i alla fall jättebra på att lyssna, och det gillar jag. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga för jag vet att det bara kommer låta helt konstigt men, jag gillar dig Malin. Du är min kompis, på riktigt.
   Jag litar på dig.

Måste bara berätta att igår såg vi på Melodifestivalen och, jag blev bara så himla avundsjuk på Amy Diamond! Usch, hennes liv verkar vara så himla bra. Hon är så jäkla söt! Men en sak gör mig faktiskt lite glad av henne, jag vet att det här kommer låta fånigt men, hennes tänder är inte fina. Det får mig att känna att hon trots allt är som oss andra med. Mamma tjatade jättemycket om att hon skulle behöva tandställning igår, haha. 
   Trots att jag inte gillar Amy så mycket, har hennes låt fastnat på min hjärna! Haha, det är helt sjukt. Men, ni får faktiskt hålla med, hennes låt var ganska bra. I alla fall bättre än många av de andra, och Christer Sjögrens låt! FY FAAN! Jag HATAR honom! *Gör äckliga grimascher*. (Hur stavas grimascher?).

 Idag blev det ingen bild, hehe.

Kommentarer
Postat av: MImmi

Hej där! Nu blir det en lång kommentar, för det är så mycket att svara på! Förresten, såg alla dina frustrerade halvkommentarer. Fattade inte riktigt, haha.

I alla fall, det är samma sak med mig, Tessan! Jag har liksom aldrig varit den söta, eller vad man nu ska säga. Det har alltid varit Elin eller Bea, eller nån annan. Inte jag. Inte ens någon som Ludwig Ö har tyckt det xD Och igen; så är det för mig också, ibland tycker jag alla andra i klassen är så söta. Men sen tänker jag efter (och då är jag jätteelak, :D), och kommer på: nej, hon är faktiskt inte så söt, kolla på hennes hår, eller typ men hon är ju korkad, varför vill jag vara som hon?

Är det Malin J, eller... Malin R (tror jag)? Heh. Kollade bara pyttelite igår på melodifestivalen, när alla de gick vidare, och jag satt och skrattade åt amy diamonds tänder. Och jag hatar också christer sjögren, haha. Han är ju äcklig. Och hans låt sög.

Ja, det var nog allt, haha. Ses snart.

Postat av: S'

Om jag ska vara ärlig känner jag igen mig så himla mycket i det du skriver om dig själv.
Fast något jag inte fattar är varför DU tycker så om dig själv. Du är ju JÄTTESÖT och har alltid varit!
Men jag antar att man ser alla fel i sig själv som andra inte tycker är nåt. Okej det där lät lite konstigt men det jag menar är att man själv tycker man är ful och allt sånt men det är bara för det är en själv liksom. Aja, du fattar säkert xD
Men jag tycker du är jättesöt, snäll, gullig och allt sånt! När vi var små var jag faktiskt lite avundsjuk på dig typ :P


Förresten så har pappa hämtat ut panic biljetterna nu :D

2008-02-11 @ 13:19:13
Postat av: Mimmi

Kom på att jag glömde en sak xD
Tessan, du är jättesöt. Jag lovar. Jag säger ju det varje dag. Eller i varje fall när jag ser dig. Tror du jag ljuger eller? xD

2008-02-11 @ 21:25:06
URL: http://loban.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback