Jag är bara för klantig.

Nu blir jag så jävla arg!
   Imorgon ska vi ju lämna in lappen om var vi ska praoa. Jag kommer INTE kunna göra det! Haha, jag suger på det här med deadlines. Men alltså.. det här är så himla jobbigt. Nu ska jag typ praoa på KTH i tre dagar... och så har jag ringt till Tekniska Museét (låter det tråkigt...?) men de har inte ringt tillbaka än. Jag är säker på att ni inte bryr er alls men jag blir bara så himla arg och det känns bättre när man har skrivit ner det! Allt är helt cepat och jag har ingen aning om vad jag ska säga till den där himla SYO imorgon.
   Och ingen rolig är inloggad! Jag vill prata med någon och få någon att tycka synd om mig! Buhuuuu, haha. Usch, jag längtar verkligen till nästa gång vi ska ha prao för då ska jag praoa på Tom Tits! Wihoo! Haha, jag tror faktiskt det är ganska kul. Visst, jag har ju inte direkt bestämt att jag ska praoa där men mamma sa att de hade sagt att jag var välkommen i höst igen.

Nu ska vi äta middag och jag är inte ett dugg hungrig, som vanligt. Jag åt två muffins, en chokladboll och två mackor till mellanmål, för en timma sen typ, eller två kanske. Jag vet, jag kommer bli fet! Men jag kunde verkligen inte stå emot, haha. Jag hoppas det är fler som har samma problem där ute! :S Suck, jag måste väl gå upp nu och trycka i mig lite, trots att jag inte vill.

Sådär, nu är jag tillbaka. Haha, det tog typ femton minuter, om inte mindre. 
   Just nu känns det som att det går jättedåligt för mig i SO och jag tror att Malin (vår SO-/svenskalärare) hatar mig. Jag har fått asdåligt på det senaste SO-provet, G-delen bara än så länge men VG- och MVG-delen kommer ju bara gå sämre, och så hörde hon mig snacka skit om henne! Hahaha, jag är så knäpp. Visserligen var det inget elakt om henne men jag sa att jag hatade hennes prov och att det kom med saker hon sa inte skulle komma med. Inte så bra heller kanske...
   Hur jag än gör så kommer jag aldrig få det där MVGt i SO som jag så gärna vill ha. Ebba, säg mig, hur gör du?! Suck... det är väl medfödd klokhet, jag var väl på semester när den delades ut... (?). Som vanligt.

Det känns som att jag bara har pratat om skolan och sådana ointressanta saker idag, kanske därför ingen läser min blogg längre. Haha, men det har varit mycket färre läsare nu jämfört med förra veckan. Fyi... haha. Synd att jag inte hittade Mimmi idag... hon skulle ha piggat upp mig, hihi.

Hata SO! 
   Varför i allsin dar valde jag SO-inriktning?! (Haha, man skriver det säkert inte ens så).



Haha, vet inte om den är så rolig, men den är ju i alla fall värd att läsa. :)

PS Har ni tröttnat på Hysteria nu? Ska jag byta förstalåt? Några önskemål? Men bara så ni vet, Hysteria in my heart forever and ever.

Kommentarer
Postat av: Gösta Bergman

Hej hej.....
1...........................
2 de gick visst bra på so-provet
3 man ska inte jämföra sig med Ebba
Vad roligt att läsa din blogg, den förgyller min fredag hahaha =D. Ha roligt i frankrike, de var väl frankrike du skulle åka till? Annars har jag helt fel och ber om ursäkt haha =D hej då då till nästa gåång

2008-02-22 @ 16:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback