Don't waste your time.

Nu sitter jag här och nästan skäms igen. Jag har slappat bort nästan hela min fredag igen... Eller först var jag ju med Flisan och Elin i typ tre timmar men annars har jag bara läst tidning och sett på tv, och vilat mig lite med, hehe. Och plåstrat om mitt pekfinger! Visst var det inte alls så farligt men i alla fall. Det var så här att Flisan bor ju i lägenhet och där i trappuppgången låg det en supersöt svart katt och vilade sig. Elin och jag ville klappa den så då gjorde vi det. Den låg där alldels söt och lugn i kanske en minut men sen plötsligt hoppade den till och rev mig på mitt vänstra pekfinger, haha. Men jag sa inget för det var inte så farligt.
   Sen nu när jag kom hem fick jag tvätta "rivsåret" med alsolsprit och det gör så ont! Jag nästan skrek, fast liksom på insidan om man fattar vad jag menar. Så nu är hela mitt pekfinger täckt med två plåster. Och det ena sitter på längden så det ser lite konstigt ut. Men jag tycker det är skoj med plåster, kanske lite udda men... Det känns liksom skönt att ha dem på. Egentligen behöver jag ju inte ha det... hehe.
   Nu känns det som att jag har inget mer att säga... Mina inlägg blir så himla korta nuförtiden känns det som! Jag ska väl ta och lägga in en bild så det blir lite fler bilder. Jag har nästan inga alls har jag märkt... bara massa text och det kanske ser lite tråkigt ut. Antar jag. Speciellt när allt är så himla svart, haha. Men det gillar jag.
   Dagens text är definitivt: - Don't waste your time or time will... waste... you!
   Jag vet att det är den texten jag har under min övertext men jag älskar den raden. I och för sig brukar jag väl "wasta my time" rätt mycket, hehe, så jag ska väl inte säga nåt.

image110

Jag vet inte riktigt varför jag lägger in den här bilden men den hör tröjan är
bara så himla söt! Jag fick bilden av Emelie och hon säger att tröjan kommer
från BikBok, om ni undrar.
Jag måste försöka leta upp den i affären, den är bara för söt!

image111
Jag var bara tvungen att lägga in den här bilden med. Alla jag känner
säger att den här boken är så bra och nu ska jag äntligen börja läsa
den! Jag hittade den på PocketShop när jag var där igår med Mimmi
och Gaby!
"Det är ingen fara, jag har pengar!" Haha.

Kommentarer
Postat av: S'

Åååh den tröjan har jag provat, den finns på BikBok och är JÄTTESÖT! Jag provade den och den satt rätt bra på mig och sånt men jag hade inga pengar, hehe.
Tror den kostade 200 eller nåt :)

Twiligt eller vad den heter har jag läst på svenska, "om jag kunde drömma". Den är bara SÅ bra! En av de bästa böckerna jag läst!

2008-01-26 @ 14:40:51
Postat av: .

vad heter mimmis blogg?

2008-01-26 @ 18:13:00
Postat av: Deborah

me gusta mucho Twilight! (L)

2008-02-16 @ 18:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback