Framme i Frillesås.

Nu kommer det här bli ett ganska kort inlägg, bara så ni vet. Jag och mamma är nu i Frillesås och jag har inte en egen dator fram till på fredag... Men på fredag, då kommer pappa med min bärbara (inte för att den är så hemskt bra men det är i alla fall en dator) och då kommer han att fixa internet till den också. Jag skulle ju kunnat ta med den själv men då skulle jag ändå inte ha något internet på den så... då skulle det inte direkt varit någon särskilt stor idé att ta med den.
   Idag har mestadels av dagen gått ut på att packa upp alla mina saker, jag hade tre äskor och typ fem påsar md böcker, skor och massor av saker. Sedan fick jag äran att sortera all min tvätt som jag hade med mig från lägret (vilket var en hl väska full).. hehe, och då kunde jag även erbjuda att sortera mammas tvätt. Sedan har jag kommit på ett nytt sätt att tjöna pengar på, och som samtidigt är bra att göra, hihi. Jag lagar middagen varje dag till priset av 45 kr, haha. Mamma är villig att betala, för henne är det ju bara bra, då får hon mer tid att jobba på och slipper tänka på vilken middag det ska vara. Och jag tycker det är hemskt kul att laga mat så för mig är det bara bra. Då får man ju lära sig att laga lite mer avancerad mat också, vilket jag inte är s vidare värst bra på än, men jag har blrjat lära mig! Idag lagae jag kotletter, jasminris, vitvinssås och sallad med fetaost.
   Nu kommer mamma och vill ha datorn så då måste jag gå.. vi hörs imorgon. Kramar! :)  

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hej där! Grattis på konfirmationen ;) säger man så?

Jag saknar dig hur mycket som helst! Och jag är avundsjuk :P Jag vill också göra en massa roliga saker! Men jag kommer hem den 30/7... Kanske sugen på att göra något?

Kram,

Mimmi

2008-07-10 @ 13:45:20
Postat av: Mimmi igen

Hej, igen. Såg precis din kommentar! Hehe, jaa, jag hade verkligen problem med den där cykeln. Märkte du att jag åkte i pyjamasbyxor, förresten?

Såklart jag lovar det! Men du måste också lova! xD

Jaa, jag ska skaffa MySpace snart... kanske när jag kommer hem. Tillsammans med allt det andra jag skrev att jag skulle göra.

Puss och kram.

2008-07-10 @ 13:51:13
Postat av: Mimmi yet again

PS, jag glömde en sak. Du skojar väl? xD Du är så himla mycket bättre på att skriva än vad jag är! Dessutom skriver du oftare. Jag skriver typ aldrig.

That's all. Tror jag.

2008-07-10 @ 13:56:31
Postat av: Carro

Frillesås är nära Göteborg och jag är grymt uttråkad - ses? xD :D liseberg :J


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback