I only dream of you, and you never knew.

Haha, som väntat var det ingen som kunde lista ut vilken speciell dag det va r i förrgår. Ehm, det var ju i och för sig ingen som gissade... förutom Malin, hihi. Så nu kanske ni undrar vad det var? Haha, det var inte direkt något speciellt, det var min fjorton och en halv-årsdag! Jag fyller ju år den tjugonde januari, om det nu var någon som mindes det, hehe. Jag vet inte varför men jag har ett otroligt bra minne vad det gäller folks födelsedagar! Alla blir så himla chockade när jag vet när de fyller år! (Bara för att de har råkat nämna det en gång och jag då har lagt det på minnet).
    Så om ni någon gång tror att alla har glömt er på er födelsedag:
   Vänta bara tills jag kommer och grattar er som fan! Hahaha.

Jo, jag ber lite om ursäkt för att jag inte skrev något inlägg igår... Jag hade en otrolig torka vad det gäller ämnen att skriva om! Jag vet inte vad jag ska berätta om längre, det känns som att jag bara skriver lite om vadsomhelst. Hehe, jag vet att det inte är ett ord, men det är så kul att skriva det så.
   Nu när Mimmi har "restartat" sin blogg känner jag mig så... tråkig vad det gäller ämnen, haha. För er som inte visste, ett hett tips!
www.loban.blogg.se Den är verkligen i världsklass! Jag lovar att hon kommer bli en stor författare när hon blir äldre! Bara hon inte har glömt bort lilla mig då...
   På senaste tiden tycker jag min blogg har känts lite... tom på bilder, hehe. Om ni undrar hur något ser ut här, och jag menar verkligen vilken sak som helst, hur liten som helst, så fråga bara! Det är jätteroligt! Jag tror att imorgon så ska jag ta en liten runda med kameran, i alla fall på stranden, så att ni får lite härliga bilder, hihi. Jag vet att det är hemskt härligt med bilder på Matt men ni andra kanske har tröttnat lite nu. Haha. ;)
   Matt är bäst! Och det vet ni, hihi.
  
Haha, jag vet det i alla fall.

Ikväll är det dags för en liten dos av Midsomer igen, yippie! Synd bara för Malin som är i Italien och inte kan se... stackare. Men hon har lovat mig att skicka brev och jag ska svara så fort jag får det!
   För en gångs skull har jag faktiskt tänkt på att jag verkligen ska orka skicka vykort nu när jag är utomlands. Jag tänker inte säga vilka som är de utvalda men jag tror nog ni förstår. ;) Haha, nej, så är det inte. Jag har inga utvalda. Men jag ska i alla fall skicka till några ska jag försöka. Vi får se vilka det blir till.
  
Nu ska jag gå,
ha det typiskt bra, haha.

Kramring.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Rubriken är från Sing for Absolution, eller hur? Älskar den, haha.

Wow, tack så mycket för alla komplimanger! Och nej, jag kommer aldrig glömma bort lilla dig. :)

Är du med på att gå till Grönan, perhaps?

Kram,

Mimmi

2008-07-23 @ 12:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback