Coldplay 18 september!

Hejsan på er alla! Idag är jag glad för jag har bestämt mig för att gå på Coldplay's konsert i september. Jag vet att jag inte direkt är ett av deras största fan ever, men ett litet fan är jag. Jag gillar faktiskt alla deras låtar och jag måste köpa det nya albumet när det kommer ut den 13 juni. Jag vet att man har kunnat ladda ner deras nya singel men.. det har bara inte blivit av. Jag sparar allt till att skivan släpps, hehe.
   Så nu undrar jag förstås, är det någon som skulle vilja följa med mig på konserten i Globen? För mig spelar det inte så stor roll om du vill stå eller sitta men självklart är ståplatser ett stort plus. Haha, nu låter det som värsta annonsen, men jag vill bara ha någon att gå med. Jag får ju inte direkt gå ensam.. hehe. Man måste nog inte vara ett superstort fan heller, jag är säker på att det kommer bli superkul!

Tänk dig liksom:
Sitta/stå i Globen med tusentals människor och titta och lyssna på COLDPLAY. <3
Skulle det inte vara en helt underbar kväll? Am I wrong?

Nej, det kan inte bli fel.
   Visserligen är den 18 sep en torsdag (en konsert på onsdag den 17 också men jag skulle tippa att torsdag är bättre. Jag vet ju inte scheman än men... om man går på torsdagen är man ju bara trött på fredagen och inte både torsdag och fredag, haha.) men jag tror det blir bra ändå.

Anmäl ert intresse till mig i en kommentar eller i skolan senast den...
   Haha, jag skojade. xD Men säg till om ni skulle vilja följa med, skulle vara kul. :)

Coldplay

Coldplay i Globen 17-18 september 2008.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en fin kväll! :)

Postat av: Jessica

Allt bra? :)

2008-06-02 @ 19:31:48
URL: http://plastiquefashion.blogg.se
Postat av: Elin

Jag vill bara skriva att jag har varit på din blogg ^^

2008-06-02 @ 21:25:38
URL: http://elisita.blogg.se
Postat av: s'

jag ska förmodligen också dit :D på torsdagen förmodligen, vilken dag ska du dit? <3

Förresten nu funkar det att gå in på din blogg igen :D<3

2008-06-28 @ 20:28:48
URL: http://sarafunseth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback