Glad sommar på er alla, hej då!

Fan att vi förlorade mot Spanien igår... eller, jag fattade ju att vi skulle förlora. Men när det bara var en och en halv minut kvar trodde jag verkligen att det skulle bli 1-1! Och sen så gör Spanien ett mål! Alla jag satt med skrek neeeeeeeeeej, haha. Det var lite roligt faktiskt.
   Men sen körde vi i alla fall Singstar och Guitar Hero, och det var skojigt.

Idag har jag packat mina väskor till konfalägret och vill ni veta hur lång tid det tog?! Tre timmar! Usch, det var jättejobbigt och det känns ändå som att jag har glömt något jätteviktigt... Och det har jag säkert gjort, haha, jag brukar alltid glömma det viktigaste. Men jag får väl hoppas att jag har med det mesta, och att jag inte har med mig för mycket! Jag har liksom två väskor! Haha, men jag kunde inte få det att bli mindre, jag har ju till och med mig gummistövlar (som tar upp typ en halv väska) och mitt tennisracket, om det skulle finnas möjlighet att spela... vilket jag hoppas på! Visserligen har jag inte spelat på kanske.. tre månader, men det är ändå väldigt roligt. :)
   Det kommer kännas lite sorgligt att lämna allt i tre veckor, och då menar jag verkligen allt! Jag kommer inte ha tillgång till en dator under hela lägret... jag hoppas ni klarar er utan mig. xD Jag är säker på att när jag kollar på statistiken när jag kommer hem kommer det vara 0 klick om dagen, haha. Men sen lovar jag att börja skriva igen när jag kommer till mitt landställe! Fast nu ska vi ju åka utomlands en vecka med... eller, det är inget bestämt än men mamma sa att jag fick välja någonstans jag ville åka i Europa en vecka med henne (sa jag det föresten?).

Hehe, på något sätt kommer jag i alla fall börja skriva lite igen om ni vill det. Sen kommer jag ju så klart tillbaka igen efter sommaren! Nej, men nu ska jag inte börja prata om massa sådant tråkigt...
   Jag tror faktiskt inte jag har något mer att skriva, jag måste kolla upp ställen att åka till i Europa! Jag har ju bara idag på mig! Hjäälp! Jag måste åka utomlands lite så att jag i alla fall får en chans att bli lite brun ;). Men ärligt talat, jag kan verkligen inte bli brun i Sverige, det händer inget!

En underbar bild på Matt (som jag vet att jag har publicerat tidigare) får avsluta det här inlägget och mitt bloggskrivande den här månaden. <3


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback