Hängslen och jag alltså.

Hej, hinner inte skriva något längre inlägg nu men jag tänkte bara påpeka att jag har fixat en snygg liten klocka här på min blogg. :) Hehe, som vanligt har jag ju bara snott den från någon annans sida och gjort om den lite, men jag tycker det blev riktigt snyggt faktiskt. (Dock lite snett och så men det får man väl leva med...).

Idag var jag i Täby Centrum för jag var tvungen att uträtta några saker, hehe. Jag måste bara säga att jag köpte ett par ursöta hängselshorts! Jag känner mig lite taskig mot Mimmi nu för jag har ju köpt likadana som henne... det var ju faktiskt hon som köpte dem först. Men direkt när jag såg dem kunde jag verkligen inte stå emot att köpa dem, SÅ SÖTA! (Från Indiska btw, 279 kr). Haha, jag är en liten tjuv, jag har snott både Mimmis hängselshorts OCH Flisans shorts från Cheap Monday. Sorry hörrni men... ni har så fina kläder!
   Och jag har, som ni kanske märkt, blivit kär i allting som har med hängslen att göra! Nu är det inte bara Musehängslena utan även hängselshortsen. I love hängslen <3, haha.

Tyvärr hittade jag ingen bild men ni får väl se imorgon, ni som kan. :)

Nu måste jag nog tyvärr gå, ska ta en dusch (var ute och sprang 2,5 km med pappa tidigare ikväll, såå nöjd!) och sedan gå och lägga mig... Man går ju faktiskt fortfarande i skolan och måste fortfarande gå upp klockan sju.. snark.
   Vi ses. :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Sv: Tack vad snäll du är! :)
Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback