Klingsta Park.

Hehe, det har nästan blivit som en vana att jag skriver just varannan dag här på bloggen. Jag vet inte varför det har blivit så men, jag orkar inte skriva varje dag, så varannan är ganska lagom. Så... vad gjorde jag igår då? Vi hade ju en dag ledigt eftersom det var nationaldagen, jihoo! Jag och några till, vi var tio stycken tror jag, hade picknick i Klingsta Park under kvällen. Som vanligt trodde jag det skulle bli rätt tråkigt eftersom vi inte var så många och det nästan inte finns någonting att göra där. Men det blev det inte! Vi badade, och det var jättevarmt, och sen så pratade vi, lekte lite, haha, lekte i lekparken och bara... lyssnade på musik m.m. Jag cyklade lite på Elins cykel bara för att se hur långt man kunde höra våra skrik/prat och det hördes väldigt långt bort! Hehe...
   Fast sen började alla dra sig hemåt ungefär vid elva så då fick mamma komma och hämta mig med, hehe. Jag känner mig lite latmaskig som får skjuts, men jag brukar ju aldrig annars få det så varför inte passa på när det går? Som förra gången när vi var på Sätra Äng, då tog det en timme att ta sig hem med buss! Eller vi gick halva vägen för det gick inte ens någon buss i rätt tid xD.

Och vad ska jag göra idag då? Idag ska jag och några till se på film hemma hos Gösta. :) Hans föräldrar ska tydligen inte vara hemma så det blir säkert bra. Och den här gången ska jag cykla dit, så jag behöver ingen skjuts, inte för att mina kan hämta mig ens, men ändå, haha. Jag är inte helt säker på hur man cyklar till honom... men jag tror jag hittar, haha. Annars får jag väl ringa så får de komma och möta upp mig. xD
   Annars idag har jag varit i Täby Centrum på Synoptik... Även om jag hade tid klockan tolv var det det första jag gjorde på dagen, hehe. Jag orkar inte gå upp tidigare än halv elva/elva. Jag ska typ byta linser nu till månadslinser istället... Jag har sån konstig syn att det inte finns i daglinser.. "/ Usch.. jag vill egentligen inte ha månadslinser för det verkar så jobbigt att tvätta dem och hålla på (daglinser kan man ju bara slänga i soptunnan på kvällen, hehe) men jag måste väl. :P Fast det känns lite konstigt att ha dem på... de är så tjocka.

Nog pratat om det, jag tänkte visa lite bilder från igår, jag hade faktiskt med min kamera! Jag är bäst! Haha, jag brukar alltid glömma den hemma.. jag är bara för klantig. Haha.







Haha, Josse påminde ganska mycket om munspelskillen på plattan när hon satt och lyssnade på musik så där, hehe. Hon kanske inte är så himla lik på den här bilden... men hon var det på riktigt i alla fall! Haha, men egentligen var det bara för volymen var så himla låg. xD

Föresten måste jag bara informera er om att jag har köpt biljetter till Coldplay-konserten nu!! Jag och kusse ska gå onsdagen den 17 septembeer! Jag längtar så in i helvete! Hehe. :) *glad*

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Den är jättebra :)

Hehe, jag läser ändå varje dag x'D

Älskar dig <3

2008-06-09 @ 00:16:49
Postat av: Gösta Bergman

Hej hej igen vilken rolig dag..... de måste vi göra om

Om en vecka är de läger

2008-06-09 @ 13:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback