Flaggor på bussarna.

Hejsan allesammans.
Vad ska man berätta idag då? Det känns som att jag redan är slutberättad, haha. Fast det är ju bara min hemliga brevvän som får läsa det, hihi. Det känns lite korkat att avslöja det nu då men ni vet ju fortfarande inte vem jag pratar om, förutom du då så klart. Tihi. Jag älskar dig, bara så du vet.
   Jag måste bara fråga såhär i allmänhet, hur vet man om man är kär? Okej, jag tänker verkligen inte berätta detaljer men liksom... jag är inte direkt erfaren inom detta ämne. Varför kan inte det bara vara enkelt att vara kär i någon?! Haha, det kanske det som är det roliga med kärlek. Fast det tycker ju i och för sig inte jag är så roligt. Att man aldrig vet vem som gillar en eller inte, tja, ni fattar nog vad jag menar.

Idag hade jag mina randiga strumpor på mig, haha. Kanske lite onödig info men liksom, de är söta. Lila och orange-randiga, haha. Låter ju helt sjukt. Och Mimmi hade till och med tappat bort sin ena randiga strumpa berättade hon för mig idag! Vilken svikare! Haha, nej, jag skojade Mimmi. Jag gillar dig ändå. ;) Hihi. Randiga strumpor är coolt, fatta det! XD
   Folk trodde säkert att jag var superkissnödig idag eller något liknande för att jag gick på toa så många gånger. Men jag gick faktiskt bara en gång för att jag var så nervös inför vår PT-redovisning, de andra gångerna så bara snöt jag mig, haha. Och Malin som tyckte att vår redovisning var för lång! Mäh, hur skulle jag kunnat klippa ner filmen ännu mer? Den var liksom typ en timme lång från början och jag hade lyckats få ner den till åtta minuter... räcker inte det? Och Ebba pratade på så mycket på sina punkter att det tog så lång tid, haha! Men hon är så himla bäst på att redovisa... fast jag var bra med! :) Faktiskt.
   Och jag hade Fury som bakgrundsmusik! <3 Vilken fröjd för örat. Jag vet att den låten låter värsta deprimerande, men jag älskar den. En av mina favoritMuselåtar faktiskt, den är riktigt bra och jag kan lyssna på den tusen gånger utan att tröttna det minsta.

Jag har ritat en ny skiss på min bild som jag ska måla på bilden. Fast då är det en bild som liknar Salvador Dali's bilder, men den blev skitcool. Det är som två hjärthalvor som också kan se ut som ansikten som tittar på varandra. Sedan har de som långa ben som Salvador's bilder alltid har. Sen är det små änglavingar längst ner på benen, som om de flög liksom. Och sen runt hjärthalvorna/ansiktena är det en lite konstigt formad måne. Så fiint!
   Haha, jag är säker på att man inte fattar ett jota av min förklaring, men jag ska ta med min lilla skiss imorgon och visa den för Niklas (bildläraren).

Hoppas ni har en kickass-kväll! Hehe, jag vet inte vart jag fick det där ifrån men iaf.
   Älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Aah, Tessan, berätta för mig (alltså vem är det, vad är det xd och gå snälla in på detajer!)!! Haha, om du vill alltså, hah. Nej då, jag har inte tappat bort den, jag vet bara inte var den är... xD
Låter jättehäftigt, om inte lite komplicerat, haha. Kram.

2008-03-12 @ 19:55:11
Postat av: the secret penfriend? xD

Vart är du ? >

2008-03-21 @ 15:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback