Boris R.I.P <3

Hej allihopa igen, förlåt för att jag inte har skrivit på typ mer än en vecka. Men vi har ju vart på klassresa onsdag till torsdag och då var jag inte hemma och kunde därför inte skriva något. Men det var så himla roligt! Jag trodde verkligen att det skulle bli det tråkigaste vårt arbetslag någonsin hade kommit på men, det blev det inte. Visst, sakerna vi gjorde på dagen var kanske inte det roligaste jag har gjort men, jag hamnade i en jätteroligt grupp så det var helt okej.
   Okej, jag vet inte om jag orkar berätta om allt som hände för alla som läser det här var med på resan tror jag, förutom Mimmi då kanske, hehe.

Det tråkiga var att, sen när jag kom hem, så berättade mamma för mig att Boris hade gått bort. Jag vet inte varför jag inte blev ledsen men, jag vet inte om jag har fattat det riktigt. Mitt underbara, gosiga och söta marvin är borta! Fan. Jag som till och med har tänkt att någon dag kommer han ju dö, men jag trodde inte det skulle hända här och nu! Idag! Jag trodde liksom att det var flera år kvar och att jag inte behövde "ta farväl" än! Nu ångrar jag mig så jävla mycket för att jag inte var med honom mer än jag var. Han var så himla gosig och gullig! Jag älskar dig Boris!
   Nu håller jag på och leta efter ett till marsvin eftersom Tiger inte kan leva helt ensam. Helst vill jag ha ett likdant marsvin som honom men jag vet inte hur jag hittar det... Uppfödaren som jag köpte honom av har inte kvar sina Harlequinmarsvin.

Nu ska jag sätta in en bild på honom och be er hålla en tyst minut. Om ni vill.
   Jag älskar dig och kommer aldrig, aldrig glömma vad du betydde för mig. <3 Boris <3

image142

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Stackars dig. Jag är ledsen.
Jag är sämst på att trösta folk. Men du förstår vad jag menar.
Älskar dig.

2008-05-18 @ 11:09:28
Postat av: Malin

Aww, fan va hemskt det är :

2008-05-18 @ 22:42:06
Postat av: Malin

Dumma den, tog bort halva kommenaren -.-

2008-05-19 @ 18:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback