Fredagen är näära.

Förut när jag tittade på hur många besökare jag har haft de senaste dagarna blev jag typ helt chockad! Haha, jag hade hela NIO besökare igår! Jädrar. Hehe, jag visste inte ens att så mycket folk kände till att jag hade en blogg. Jag trodde typ bara att kanske... fyra personer visste och att de bara gick in ibland. Jag vet inte ens om det jag skriver är något intressant att läsa. Fast det behöver det ju inte vara heller, de kan ju bara gå in och läsa och sen tycka det är tråkigt ändå, haha. Fast det hoppas jag ju inte att ni tycker så klart! :)
   Imorgon är det fredag och jag ska klippa mig... och jag vet inte hur jag ska klippa mig! Jag vill så klart klippa det långa håret kortare för det känns så himla... slitet. Men jag vill kanske behålla den långa luggen för, som sagt, det är så skönt att kunna ha allt i en enda tofs bara. Asså förlåt! Jag babblar bara om såna här tråkiga saker! Vem bryr sig om hur jag ska klippa mig liksom? Bryr ni er? Haha. Nu verkar jag skum...

Men, som jag försökte säga innan, imorgon är det fredag. Och Oceans Twelve går på femman vid nio! Jag måste se den, fast det är ju f1 (hahahaha) tråkigt att se den själv... Jag vill göra något med någon, eller några. Pope har ju värsta bra bioanläggningen, hehe, men vi är ju typ jämt där.. :P Jag får väl smita in hos någon annan, haha, för här hemma går det ju inte att vara med mamma och pappa drällandes. xD
   Nej, nu är jag taskig. Men jag vill verkligen inte vara hemma hos mig med kompisar när mina föräldrar är hemma! NO WAY. Och vi har ingen projektor eller något sådant heller ju..

Nä, nu vet jag inte vad jag ska skriva och, jag vet inte om jag har någon bild att lägga in heller... det känns som att bloggen har fått lite fler bilder nu på senaste tiden så det kanske inte gör så hemskt mycket om jag inte lägger in någon bild just idag, eller vad tycker ni? :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback