Love is not a victory march.

Hejsan svejsan på er som läser.
   Förlåt om jag skapade lite förvirring igår när jag pratade om de där prickarna. Jag fick bort dem sen efter ett tag, jag hade råkat ändra något i kodmallen och då hade det blivit helt weird, men jag lyckades få tillbaka det. Så nu är det i alla fall löst och jag kan njuta av min fina design, tycker jag. :) Vad tycker ni? Är den alldeles tråkig eller är det fint med svart-vitt? Ska jag vara ärlig så tror jag nog att jag diggar svart-vitt, haha.

Jag vet att jag brukar säga det här typ varenda dag men idag menar jag det verkligen. Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva om idag! Och nu ska jag inte skriva hundra rader till som jag brukar göra efter att jag har sagt så, jag ska lägga ut en bild på min hand. Haha, asså det är bara för att Anna ritade SÅ vackert på mig idag. Eller inte, men i alla fall, haha.
   Det var nästan lite pinsamt när jag skulle spela piano för då kollar ju min lärare på mina händer och så. Hehe, men det verkade inte som han sa nåt. Han fattade väl att det inte var jag som hade skrivit. xD

image141

Ser man ens vad det står? Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback