Tisdagen den 18 november.

Åh vad jag stör mig på att jag inte kan lägga in en video här på bloggen, eftersom de har be- stämt att man inte kan "kopiera" just den videon... Okej, det spelar väl inte så stor roll, haha. Jag får väl länka istället, för jag vill att ni ska lyssna på låtarna! Jag har lyssnat på Kings of Leon nonstop ända sen i förrgår. Okej... inte helatiden kanske, haha, men på bussen, i sko- lan, när jag har pluggat, framför datorn... ja, det.
   Annars har det väl inte hänt så mycket idag? Jag kom på en bra idé på tekniken enligt Ebba och hon blev alldeles till sig, haha, eftersom vi ska jobba ihop. Jag har inte orkat börja på det än, hehe, men jag tar det... imorrn, eh. Här kommer i alla fall länkarna till låtarna, de heter:

Kings of Leon - Sex on Fire
http://www.youtube.com/watch?v=HHhhcKxflMY

Kings of Leon - Crawl (inte musikvideo)
http://www.youtube.com/watch?v=BN3CaotRgVQ


Kommentarer
Postat av: Carro

Svar: VA!? Det vill jag också ha :(

Postat av: kusinvitamin!

heeeeej kusse! kul att du gillar kings of leon, det gör jag med :) du måste bara komma på vår festival som vi håller på att anordna! 23 maj! ett av banden som kommer att spela påminner lite om kings of leon http://www.myspace.com/ramdidam. det kommer att vara helt gratis så ta med alla dina vänner! haha kul att jag nämner detta ett halvår innan...mysigt det ska bli att fira jul ihop. ha det så bra puss! fin blogg!

2008-11-19 @ 19:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback