Twilight på fredag.

Så var det lördag igen, och jag har inte skrivit något här på... jag vet inte hur lång tid. Väldigt lång tid i alla fall. Jag hoppas ni inte har tröttnat helt på min lilla blogg, jag har ju lagt ut några bilder lite då och då, eller hur? Har inte orkat skriva något bara... jag vet inte ens varför faktiskt, haha.
   Idag har jag i alla fall... gått upp sent och spenderat hela dagen med att läsa läsa läsa. Jag har för det första läst ut min bok jag ska skriva min andra recension till på svenska. Död På Flyget av Agatha Christie. Ni vet, Hercule Poirot, detektiven från Belgien, haha. Den var dock bara 200 sidor så det tog bara någon dag att läsa ut den. Men den var faktiskt bra! Woho, för vi har minst tio andra böcker med Porit här hemma, så jag kanske ska ta och börja läsa en till?

Sedan så har jag även läst ut Breaking Dawn (haha, jag använde alla effekter på texten man kan ha xD)! Jag hade sparat de sista 100 sidorna jättelänge för att jag verkligen inte ville läsa ut den och vara klar med alla böcker i serien! Men jag är glad i alla fall, böckerna är de bästa jag någonsin läst! Wihoo.
   Och på fredag ska jag se Twilight på bio i Heron City med Malin! Jag vet att det är smyg- premiär på torsdagen... men jag ska i alla fall gå på fredag. Jag orkar inte förklara varför... haha.



21.11.08


Kommentarer
Postat av: Carro

jag ska på torsdag nananan ;D haha men åååh vad kag längtar :D äntligen liksom :D!

Postat av: malin

jag tycker den verkar kass xD

vill bara se den för det är bra musik i den! :D :D

2008-11-16 @ 12:04:35
URL: http://amused.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback