Bara en vecka kvar.

Nu har jag faktiskt inte skrivit någonting här på några dagar! Ojojoj. Jag har haft så mycket att göra... :( Men nu är jag nog klar med det mesta tror jag faktiskt! Har precis avslutat matteläxan, och är så stolt över att jag lyckades lösa sista uppgiften alldeles själv! Även om alla hade klagat i skolan idag över att den var såå svår. ;) Och sedan fysikuppgiften... suck säger jag bara. Sammanlagt tog den mig kanske tre timmar... och det är mer än vad jag brukar plugga till ett PROV. Haha.
   Nu sitter jag i alla fall och kollar på videos med Muse, både musikvideor och live. :) Mycket bra. För tillfället Sunburn live på något jättelitet ställe, troligtvis ganska länge sedan... men åh, tänk att se dem på ett så litet ställe! *Drömmer* Haha.
 


Kopierade en bild från en video med New Born, haha, vad tycker ni om den mycket fina deko- rationen till mikrofonstativet va? Ha det så bra hörrni, det blir mer imorgon tror jag. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback