En liten röd skylt.

Idag är det den andra oktober, och imorgon är det den tredje! Haha, jag är så sjuukt logisk va? Nej men, det jag menade var att, imorgon fyller min äldsta bror Joakim 22 år! TJUGOTVÅ! Jag känner mig så himla liten... han är, ja nästan, åtta år äldre än lilla mig. Har dock inte köpt present än, ska göra det imorgon efter skolan. :)
   Jag kommer dö imorgon... ärligt. Jag kommer dö! Vi ska ha konditionstest och jag kommer verkligen inte lyckas förbättra mig. Fan, fan, fan. Jag har ju joggat massor i sommar och nu de senaste månaderna. Dock har jag inte sprungit något på en och en halv vecka, förutom orienteringen då. Det har varit så jäkla dåligt väder! Eller, jag älskar regn. :D Men inte om man ska jogga i skogen, haha. You get it? ^^


Idag har Gösta och jag haft våran första bytesdag också! Haha, i våras rev jag ner en liten gullig skylt från en stolpe utanför Mörby centrum och Gösta och jag bestämde oss för att dela på den, som ett litet barn. Haha. xD Och nu har han haft den ända fram tills nu, hehe. Så vi har bestämt att vi ska ha den en månad var från och med nu.
   Det står 7,8 på den om någon undrar. Bilden är lite... ja, uppochner. Antar att det var en ganska viktig skylt men, vafan, de sätter väl upp en ny? Jag har för mig att såna skyltar visar hur många meter det är till närmaste brandpost eller vattenledning, men jag vet inte. Ha en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Elin-Pelin

Hehe, smart att riva ner den!

Postat av: gösta bergamn

Teresia du måste hand om den nu! =D den behöver mkt kärlek =D

2008-10-04 @ 10:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback