Första praoveckan av två.

Haha, något som är lite skumt är att jag får fler besökare de dagar som jag inte skriver något jämfört med de dagar som jag faktiskt skriver något! Very strange... Haha, which reminds me of engelskan i fredags med Gösta och Elin! HAHA.
   Vår pjäs var fan den bästa vi någonsin har haft på engelskalektionerna! Det bästa var när Gösta sprang ut ur klassrummet och skrek "God forgive me! Punish me like Jesus!" och sen låtsades skjuta sig själv, haha. Jag är så bäst som kom på det. Haha, nej, Elin och Gösta, ni var superbra ni med. :) Jag kunde inte hålla mig för skratt sen när Gösta berättade om sjuorna som hade suttit där utanför och sett allt Gösta gjorde, men inte fattat varför, hahaha.



Jag vet inte varför jag la in den här men, den var så rolig, haha.  "VARNING TILL TURISTER: Skratta inte åt invånarna". Man kan ju undra hur invånarna ser ut då liksom... hehe. Det första jag tänkte när jag såg den var "WTF" och gissa vad jag hittade för skylt efter det då!



Carro och jag har i alla fall haft två riktigt roliga första praodagar för er som vill veta! Jag skulle definitivt kunna tänka mig att sommarjobba på Hemköp någon gång i framtiden. Det är så himla roligt att köra ut varor och prata med alla trevliga (och otrevliga, haha) kunder och bara, ja jag vet inte, ha kul! Det är faktiskt mycket roligare än jag trodde i alla fall.
   Hoppas era praoplatser är bra med! Vi träffade Ellinore idag och hennes praoplats verkade... helt okej i alla fall. ^^ Ha en bra kväll och det blir nog lite mer imorgon, förhoppning- svis, om jag hinner.

Kommentarer
Postat av: Elin-Pelin

vår pläs VAR bäst!

Hihi, Gösta va grym ;)

Postat av: gösta bergamn

Pjäsen enligt mig var ett mästerverk utan like i vår nutida historia :-) :-) =D =D =D måste hälsa på dig borta där vod världens ende. Jag och Kristina planerar att äta lunch där någon gång i Täby alltså =D

2008-10-15 @ 17:20:40
Postat av: Anonym

Men det är väl inte första gången ni träffas? :)



JAAA! Jag har läst alla, läste precis ut den sista förra veckan. MEN - och det här är mycket viktigt - jag läste dem innan hypen. Nu är det inget specellt med att ha läst dem, nästan. Jag läste Twilight typ sommaren 2005... tror jag. Så jag blir lite pissed när folk säger ooh, jag har läst twilight-böckerna eller whatever. Iaf om de typ hörde talas om de typ IGÅR och bara gillar dem för att alla andra gör det. Inget illa menat - inte alls. :)

PS. Det var jag som tipsade dig om att hon tackar Muse och MCR i böckerna xD

2008-10-15 @ 19:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback