Kanelbullens dag.

Kanelbullens dag idag! Jag var hemma hos Gösta och bakade bullar samt pluggade till reli- gionsprovet på måndag. Det gick ganska bra faktiskt! Både med bullarna och med plugg- ningen, haha. Vi gjorde cirka 40 bullar och åt upp ungefär hälften, det är ju kanelbullens dag så då är allt tillåtet! Imorgon måste jag dock göra färdigt resten av alla j*vla uppgifter och inlämningar och skit som vi måste avsluta innan praon.
   Men sedan är det prao i två veckor, vilket ska bli skönt! Carro och jag på Hemköp, haha, går det ens att föreställa sig?
 


Måste bara berätta lite snabbt att igår fyllde min bror år, som jag redan har sagt hundra gånger känns det som. Vi var i alla fall på resturang i stan, någon bakgata bakom Stureplan ungefär, och det var supermysigt! Vi satt på resturangen och bara pratade och åt, det var bufé, i fem timmar. Sedan stod vi lite på trottoaren ett tag och pratade, haha, jag vet inte varför. Vi kom bara inte därifrån.
   Sedan skulle i alla fall Joakim, Emelie och Basti ut så de följde inte med hem, hehe. Deras kompis fyllde 20 dagen efter, ja alltså, typ en halvtimme senare då, så de kunde gå till något 20-ställe bara för att retas, haha. Nu ska jag snart sova, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Elin-Pelin

Haha, jag äääälskar bullar!

Smask!

Postat av: Deborah

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

2008-10-19 @ 16:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback