Open up your eyes.

Idag gick jag upp riktigt sent, haha, och segade massor på morgonen. Erhm, eftermiddagen, eller vad man nu ska kalla det. Ja alltså, det var typ vid två. Så jag har inte gjort så särskilt mycket idag. Men jag började faktiskt dagen med att lyssna på lite gamla skivor och minnas gamla tider! Haha, det var faktiskt väldigt kul. Det finns en låt som jag alltid brukade lyssna på medan jag satt och byggde pussel i mitt rum, när jag var nio tio ungefär. Jag känner lite för att göra det igen, hihi.
   Låten jag lyssnae på var Creep med Lambretta. Hehe, jag vet inte ens vem hon är men jag brukade lyssna på den låten i alla fall! Den är inte så bra men... den får mig att minnas. :D Jag har till och med lagt till den i mitt bibliotek nu, haha, tillsammans med lite andra låtar. Bland annat några från LejonKungen-soundtracket och Min Julskinka Har Rymt med Werner och Werner, haha.



Jag har precis bakat chokladbollar! Mums, hihi. Dock råkade jag göra lite för litet recept så det blev bara 13 stycken... hehe, men aja. Jag har inte smakat på dem än för jag sparar dem till ikväll. Men, haha, vi hade inget havregryn så jag fick ta müsli istället. Fast de blev väldigt goda ändå! Jag smakade det som fastnade på fingrarna. ^^
   Har inte direkt några planer för ikväll men det blir väl TV med mamsen och papsen och datorn. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Elin-Pelin

Bara så du vet, jag såååå med på att "kill" Dario.

När ska vi göra det...?(6) ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback