Jag älskar piano.

Idag har varit en skön dag! Igen, haha. Nej men, vi började lite senare på grund av nutidsori- enteringen i tisdags, och sedan fick vi sluta redan vid ett! Jag kan förklara lite fort för er som inte vet varför. Vi hade fysik då vi skulle se på en film, men ljudet funkade inte, troligtvis för att ljudkortet saknades på datorn. Så vi fick sluta då och sedan var det mer än en timme till nästa lektion, PT. Precis när Carro, Ylva och jag hade tänkt och gå och övertala Patrik att vi kunde få gå så hade Ida, Gösta och Krosse redan gjort det! Haha.
   Så jag har suttit och kollat på den tråkiga filmen vi egentligen skulle ha tittat på PT:n i en halvtimme. Eller ja, det var ett ganska långt tag sedan. Jag vet att ingen annan säkert hade tänkt göra det (även om de lovade Patrik det xD) men jag tänkte vara lite good girl och faktiskt göra det nu. :) Även om jag inte förstod så mycket men... haha, det behöver vi inte prata om.


Under denna eftermiddag har jag faktiskt spenderat ganska mycket tid framför vår kära flygel! Och elpianot lite först då... Jag har lärt mig spela... tamtaradam... FIX YOU! Fan den är så sjukt vacker och jag får massa gåshud bara av att jag själv spelar den! Jag lovar att jag ska spela in den snart, lovar.
   Just nu tittar jag på musikvideon och den är bara så... åh, jag kan inte förklara det. :'D Jag vet inte varför men den här låten är bara så himla... viktig för mig, haha. Om jag hör den så påminns jag om så mycket saker! Jag älskar den! Håren bara reser sig på armarna, och jag skojar inte! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback