You better run for the hills before they burn.

Igår kom jag och pappa hem från Rom och det var verkligen helt underbart där nere! Så skönt väder och bara för vacker stad! Vårt hotell låg bara ett kvarter från Colloseum så det gjorde det ju inte direkt sämre... haha. Jag tog massor av bilder, närmare bestämt 271 stycken, hehe, men några av dem var filmer faktiskt så det blir ju lite färre. Och filmer är ju bara så mycket roligare än bilder! Tycker jag i alla fall... ^^
   Det var så himla coolt att gå in i Pantheon med sin höjd på 70 meter (eller något sådant) och St Peterskyrkan och Colloseum och ja, allt! Jag har ju, som sagt, tagit så sjukt många bilder så jag kan inte direkt lägga in alla, men jag lägger in några i alla fall. För er som skulle vilja se. :)




Haha, jag är
ledsen men nu tog batteriet på kameran slut och jag hade inte kopierat över bilderna till datorn, dum som jag är. Så nu kan jag inte fortsätta lägga in bilder förrän jag har laddat kameran igen. Men aja, jag fick ju in några bilder i alla fall, inte så många på mig kanske men. Haha. Det kommer fler imorgon antar jag! ^^ Nu ska jag fortsätta lyssna på The Killers album Hot Fuss och prata med lite skojiga personer på lastfm.

Kommentarer
Postat av: malin

haha, tack snygging! :D jag har inte så mycket fantasi, så det fick duga med det ^^ haha.

ja klart. du måste joina vår muse-family ju :D jag o några killar på last.fm haha. xXcydonia måste också joina! :D

Postat av: Carro

aaw vad fint det verkar! :D och du är med fin (:

2008-10-30 @ 15:47:19
URL: http://caarrroo.blogg.se/
Postat av: Carro

Svar på nattliga kommentaren: Ja ditt lilla lyllo! Jag ska iväg nu >.< trööööött! ses sen <33

2008-10-31 @ 08:27:30
URL: http://caarrroo.blogg.se/
Postat av: Sofia

vilka fina bilder söt :)

2008-10-31 @ 14:14:27
URL: http://s--widegren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback