All that you can't leave behind.

Söndag. Så vad gör man denna dag då? Ja, jag vet inte riktigt... Just nu lyssnar jag på mitt välsorterade iTunesbibliotek, haha, jag är så stolt. Dock har jag precis lagt in massa U2-låtar så det är en del låtar som inte har något album eller så, hehe. Jag ska fixa det snart.
   Men först måste jag göra lite läxor... fysik och franska. Men alltså, vår jävla lärare skriver inte ens in på school soft vad vi ska ha! Hon säger typ jättesnabbt vad vi ska ha (men det är ingen som fattar) och sedan säger hon att hon ska lägga in det sen. Och så gör hon aldrig det! Så nu har jag ingen aning om vad vi ska göra... vi i C missade ju till och med förra lektionen, haha. Vi kommer vara ganska så efter.
   


U2 med All That You Can't Leave Behind. Jag är väl inte direkt något stort fan av dem men har precis kommit på att de är ganska bra! Vi brukar alltid lyssna på deras album på bild- lektionerna så nu har jag börjat gilla dem, haha. Men jag minns när jag och Flisan skulle köra Beautiful Day på SingStar och vi kunde ingenting! Haha, den låten är skitsvår om man inte vet exakt hur den går. Och jag som bara kan refrängen... haha.
   Nä, nu ska jag inte sitta här och hänga längre. Det är ingen jag pratar med på msn så då känns det kanske lite onödigt att bara dega här. Jag skriver nog mer lite senare så, ha det så bra till dess!

Kommentarer
Postat av: elin-pelin

KOlla min blogg med, jag har lite om U2 där med. Blev värsta förvånad när jag kolla din blogg sen. Hihi, vilket samanträffade!



Synd att du inte va med igår...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback