Bio for the win!

Det verkar som att jag ska gå på bio på fredag! Eller, haha, jag tror att biljetterna redan är be- ställda så, jag ska gå på bio på fredag. :) Det var Emelie som frågade mig om jag ville se på Wall-E med henne och Joakim så, det är klart man säger ja! Den skulle gå på Sergel 20.50 så det blir säkert bra. Visserligen går det säkert massa program på TV då men... wtf. Haha, jag har inte sett på bio på länge så det ska bli kul!
   På tal om bio så längtar jag såå till den 28 november då jag och Malin ska se TWILIGHT! Wihoo! :D Ja, jag vet att den  kommer ut redan den 21 november egentligen... men då är jag i Spanien. Så det fick bli uppskjutet en vecka, men jag längtar lika mycket för det. :) Så klart! Två underbara saker kombinerade, kan det bli bättre? Nope.



Bara för att jag skrev "wtf" lite längre upp så måste jag bara berätta om svenskalektionen i måndags! Hehe, det är inte så långt, så ni behöver inte oroa er. Vi pratade om symboler och kom på något konstigt sätt in på sms- och msnförkortningar. Alla ropade ut olika förkortningar de brukade använda och då tänkte jag att jag kunde säga "ftw". Jag kan inte fatta att bara kil- larna visste vad det betydde!
   Är det verkligen ingen som har hört talas om uttrycket for the win?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback